וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה "לאלוהים הצעיר" ההולנדי: לא יופחתו 20 שנה מגילו

בית משפט דחה את הבקשה החריגה של הגורו אמיל רטלבנד להצעיר אותו לקראת גיל 70. הוא טוען שהגיל מונע ממנו להשיג אהבה ובחורות, אך השופטים לא השתכנעו

גורו הולנדי מחוץ לבית משפט בארנהיים אחרי שנדחתה בקשתו להצעירו ב-20 שנה, 3 בדצמבר 2018. AP
אכזבה משפטית. רטלבנד מחוץ לבית המשפט, אתמול/AP

בית משפט בהולנד דחה אתמול (שני) ניסיון של "אלוהים צעיר" לקצץ 20 שנה מגילו כדי לחזק את סיכוייו למצוא אהבה. בתיק חסר התקדים קבע בית המשפט המחוזי בארנהיים כי אמיל רטלבנד יישאר על פי החוק בגילו הנוכחי - 69 - אם כי הוא רשאי לחוש שהוא בן 49.

"יהיה לכך השלכות משפטיות וחברתיות בלתי רצויות", קבע בית המשפט בדחיית בקשתו של הגורו, שנולד ב-11 במרץ 1969, מאחר ששינוי שכזה ידרוש מחיקת מסמכים רבים הנוגעים להולדתו, לנישואיו ולתחומים אחרים. בית המשפט גם לא קיבל את הטענה שמדובר ברצונו החופשי של רטלב, מאחר "שרצון חופשי אינו מרחיק לכת עד כדי להפוך כל פסיקה משפטית רצויה לאפשרית".

''אני מרגיש הרבה יותר צעיר מגילי, אני אל צעיר, אני יכול לקבל את כל הבחורות שאני רוצה, אבל לא לפני שאני אומר להם שאני יליד 1969", אמר לאחרונה. "אני מרגיש צעיר כי אני במצב מצוין ואני רוצה שזה יוכח. אני מרגיש אומלל ומופלה לנוכח גילי''. הוא אמר כי הוא חש מופלה בגלל גילו המופלג, והוסיף כי אינו משתמש בשירותי היכרויות ברשתות החברתיות, אך הצורך במסירת הגיל שלו פוגעת בסיכוייו.

עוד ידיעות מהעולם
פומפאו: טראמפ בונה סדר עולמי ליברלי חדש
עם מעבדות ואורוות: האי המבודד שישכן את המיועדים לגירוש מדנמרק

  • עוד באותו נושא:
  • הולנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully