וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני כנס הכנה ללידה: המיילדת נקראה ללידת בזק בבית המשתתפת

4.12.2018 / 17:56

היולדת, שירה שמעון, המתגוררת באזור חריש תכננה להגיע לכנס, אולם צירי לידה מתקדמים שינו את תכניותיה. היא איתרה את מנהלת מועדון היולדות "לניאדו שסייעה לה ללדת בביתה. "אני 25 שנה מיילדת, כל הקריירה שלי הייתה הכנה לרגע הזה"

לידת בזק בישוב מצפה אילן.
פנינה רוזנווסר, שירה שמעון ובנה הטרי

כנס הכנה ללידה שערך בית החולים "לניאדו" בנתניה, קיבל השבוע תפנית מרגשת דקות לפני פתיחתו - מנהלת מועדון היולדות של בית החולים, פנינה רוזנווסר, הוזעקה לביתה של אחת הנרשמות לכנס ללידת בזק.

היולדת, שירה שמעון המתגוררת בישוב מצפה אילן שליד חריש, תכננה לצאת לכנס הכנה ללידה לקראת לידת בנה. כשביקשה לצאת מביתה לאירוע שהתקיים במועצה האזורית חריש, החלה לפתע להרגיש צירי לידה מתקדמים וצירי לחץ. שמעון הבינה שאין לה זמן להגיע לבית החולים, והחלה לחפש פתרון. היא איתרה את רוזנווסר, שהגיעה במהירות לביתה. המיילדת הוותיקה הספיקה להגיע בזמן, ותוך רבע שעה הצליחה לסייע לשמעון ללדת תינוק בריא ושלם.

עוד בוואלה! NEWS:
מיצג מצמרר בתל אביב וחסימות כבישים: כל פעילויות מחאת הנשים
הגשם חוזר: מזג אוויר חורפי וירידה בטמפרטורות | צפו במכ"ם הגשם
"התרענו במשך שנים": תושבי הצפון נערכים לשבועות של מבצע צבאי

לידת בזק בישוב מצפה אילן.
בני משפחת שמעון עם בנם, והמיילדת פנינה רוזנווסר

"בהנחיות מדויקות להפליא ומילים מעודדות ומחזקות, בחשיבה על כל הפרטים, קטן כגדול, תוך רבע שעה הצטרפה נשמה בזכות ידיה הממלאות של המיילדת פנינה", ספרה בהתרגשות שמעון לאחר לידת בנה, "פנינה נשארה לידי ולא זזה ממני עד ללידת השלייה". כשהסתיימה הלידה הגיעו לבית משפחת שמעון צוות רפואי, בדקו אותה והעבירו את היולדת ובנה הטרי להמשך טיפול ומעקב בבית החולים. "אנחנו חייבים למיילדת תודה ענקית. לא תכננו ללדת בבית, אבל עם פנינה זו הייתה חוויה מדהימה ומעצימה שמשאירה אותנו נפעמים ומודים לאלוהים על כל המהלך. אני מלאת תודה על השליחה הנאמנה והטובה ביותר שיכולתי לבקש", אמרה.

בסיום האירוע, חזרה המיילדת לחריש והחלה בהרצאה המתוכננת בכנס ההכנה ללידה. "אני כבר 25 שנה מיילדת וזו הפעם הראשונה בה קיבלתי לידה כזו בהפתעה בבית", סיפרה. "הרגשתי שכל הקריירה שלי הייתה הכנה לרגע הזה: קבלת לידה בתנאים מורכבים. בדרך לבית של משפחת שמעון הייתי נרגשת אבל ברגע שנכנסתי לחדר, העבודה היתה רגועה, מקצועית ומהירה מאד".

עוד באותו נושא

מזרן אורטופדי ומחמם מגבות: מחלקת היולדות החדשה באיכילוב

לכתבה המלאה
מרכז רפואי צאנז ע"ש לניאדו. שלומי גבאי
בית החולים לניאדו, מחלקת יולדות/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully