וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעתיים ומודיעין בראש - ואיפה העיר שלכם? כל נתוני הגיוס

4.12.2018 / 6:00

נתוני הגיוס לצה"ל מתפרסמים וחושפים את הערים והמועצות בהן יותר נערים ונערות נקראים אל שורות הצבא. בנוסף, בוחנים הנתונים מאילו ערים אחוז היוצאים לקצונה הוא הגבוה ביותר, ומהם בתי הספר התיכוניים בהם אחוז התלמידים שמתגייסים גבוה מהממוצע. כל המספרים

גיוס נובמבר גולני-גבעתי, בקו"ם תל השומר, 28 בנובמבר 2018. ראובן קסטרו
גבעתיים בראש. חיילים לאחר הקליטה בבקו"ם תל השומר, שבוע שעבר/ראובן קסטרו

מנתוני אגף כוח האדם בצה"ל שמתפרסמים היום (שלישי) עולה כי לאחשר ששנה שעברה הסתפקה במקום השלישי בלבד, השנה גבעתיים היא העיר עם אחוז הגיוס הגבוה ביותר לגברים, יחד עם גבעת שמואל, שעומד על 91.6%. בנוסף, גבעתיים היא גם בעלת אחוז גיוס הנשים הגבוה ביותר ועומדת על 87.4%. בנוסף, בתחום המועצות האזוריות, מבואות החרמון מובילה בגיוס הגברים ואילו חוף השרון בנשים, ובמועצות המקומיות הגדולות שוהם מובילה בגיוס הגברים עם כמעט 95% ואילו כוכב יאיר מובילה בגיוס הנשים עם 92%. עוד עולה מהנתונים כי מודיעין-מכבים-רעות עומדת באחוז הגבוה ביותר של חיילים וחיילות שיוצאים לקצונה, ועומדת על כ- 15% בשני המינים.

בתחום בתי הספר התיכוניים, עומדים תיכון "מקיף שדה אליהו" וישיבת "צביה לוד" על לא פחות מ-100% מתגייסים גברים, ולעומתם תיכון "מקיף אזורי עמי אסף" עומד בראש גיוס הנשים עם 99.2%.

נתוני הגיוס התקופתיים משקפים את דירוגם של הערים, המועצות, היישובים ובתי הספר תיכוניים שיותר בוגריהם התגייסו לצה"ל. הדירוג משקלל את אחוז המתגייסים בשנת 2015 ושעתידים להשתחרר בשנה הקרובה. בנוסף נתוני הקצונה הם מתוך החיילים יצאו לקורס השנה.

עוד בוואלה! NEWS
עשרות חברות הצטרפו למאבק: המדריך המלא למחאת הנשים
בגלל "זובור": משרד הביטחון יכיר בנכותו של לוחם לשעבר שחלה בסוכרת
בין שמיים לאש: הלוחמים השקטים של חיל האוויר

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • גיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully