וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד יחסי מין בבית הכנסת: חשד לסחיטה באיומים במועצת גדרה

המשטרה פתחה בשבוע שעבר בחקירה סמויה של חשד לסחיטה באיומים במועצת גדרה ובכוונתה לבצע גל מעצרים נוסף של אישים בכירים ביישוב. על פי החשד, אחד מחברי המועצה נסחט על ידי מתחריו, הטוענים כי בכוונתם להפיץ תמונות שלו מקיים יחסי מין בבית כנסת

תחנת משטרת חדרה. שלומי גבאי
תחנת משטרה/שלומי גבאי

ארבעה חשודים נעצרו במסגרת חקירת חשד לסחיטה באיומים ועבירות נוספות במועצת גדרה - כך הותר היום (ראשון) לפרסום. במרכז הפרשה עומד קרב על מינוי תפקיד בכיר במועצה וצילומי סתר מבית הכנסת של אחד המועמדים למינוי היוקרתי. זאת, לאחר שאחד מחברי התלונן כי הוא נסחט על ידי מתחריו, שטוענים כי קיים יחסי מין בבית כנסת וכי בכוונתם להפיץ את תמונות המעשה.

החקירה הסמויה נפתחה בשבוע שעבר ובמסגרתה נעצרו ארבעת החשודים - עובדים בכירים במועצה וחבר מועצה אחר. הפרשה, שמסעירה את היישוב השקט, הצליחה לשתק את פעילות המועצה ועלולה להוביל גם לביטול תוצאות הבחירות, או לחילופין לסילוקם של לפחות חלק מחברי המועצה שנבחרו לתפקיד.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בשבוע שעבר את מעצרם של ארבעת החשודים בחמישה ימים, והיום מעצרם הוארך פעם נוספת בשלושה ימים. במעמד הדיון, התיר בית המשפט את פרסום הפרשה, אך אסר לפרסם כל פרט מפרטי החשודים ומפרטי המתלונן. במשטרה מתכוונים לבצע גל מעצרים נוסף של בכירים במועצת גדרה וביישוב, במסגרת מה שנראה כאחת מהפרשות המביכות בתולדות הפוליטיקה המקומית בישראל.

עוד בוואלה! NEWS:
אקדח מעשן או הר של ראיות נסיבתיות: הדילמה של הפרקליטות בתיק 4000
עם מתנה ליום ההולדת של האקס: התיעוד האחרון של הנעדרת מת"א
משטרת ניו יורק מחפשת: זוג שאיבד את טבעת האירוסים שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully