וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירלנד: צעירה פתחה חטיף "פרינגלס" בתוך החנות - ונכנסה לכלא

קתלין מקדונה בת ה-25 נכנסה לסופרמרקט אליו לא הורשתה להיכנס ופתחה את החטיף לפני ששילמה עליו ופעלה בניגוד להוראות אנשי הביטחון. בית המשפט החליט לשלוח אותה למאסר של ארבעה חודשים, מתוכם חודשיים על תנאי

פרינגלס. רויטרס
מקדונה נאסר להיכנס לחנות והייתה מוכרת לצוות. פרינגלס/רויטרס

קתלין מקדונה בת ה-25 פתחה את חטיף תפוחי האדמה "פרינגלס" בעלות של 1.5 אירו, בסופרמרקט בעיר קורק שבאירלנד, לפני ששילמה עליו. בית המשפט החליט להכניסה לכלא משום שלא צייתה להוראות אנשי הביטחון.

בדיון שנערך בבית המשפט, המשטרה ציינה כי למקדונה נאסר להיכנס לחנות והייתה מוכרת לצוות. ב-27 בדצמבר 2016 היא לקחה את החטיף והתקדמה לכיוון הקופה בשירות העצמי. אנשי ביטחון ניגשו אליה וביקשו ממנה לעזוב את החנות, אך מקדונה פתחה את מכסה קופסת ה-"פרינגלס". בעבר, מקדונה הואשמה בעבר בכמה עבירות, כגון גניבה וגרימה לנזק.

במהלך המשפט, אמר המפקח כי מקדונה ציינה שהיא פתחה את המכסה כדי שאנשי הביטחון יחויבו להשאיר אותה בחנות ולשלם עבור המוצר. המפקח הוסיף כי למרות שרצתה לקנות את החטיף, "לא היה לה אישור להיות בחנות".

עורך דינה של מקדונה ביקש חנינה, בטענה כי הצעירה התחתנה לאחרונה ובהריון מזה כמה חודשים. עוד אמר עורך הדין כי היא הודתה באשמה. השופט החליט לבסוף לשלוח אותה למאסר של ארבעה חודשים, מתוכם חודשיים על תנאי, וציין שהצעירה פתחה את המוצר למרות שהתבקשה לא לפתוח.

לקריאה נוספת:
המצוד הסתיים: נעצר החשוד ברצח הנערה סילבנה צגאיי בתל אביב
הנוסע שנפגע מההתאבדות ברכבת למשפחתו: "חשבתי שסלע פגע בי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully