וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקודים, סלפי וקביים: כהונתו של אלשיך דרך עדשת המצלמה

29.11.2018 / 16:51

בשלוש השנים שבהן כיהן אלשיך כמפכ"ל המשטרה, הוא ידע לא מעט משברים וסערות ציבוריות לצד רגעים יפים יותר שתועדו בעדשת המצלמה. מהצליעה לטקס ההשבעה, דרך ריקוד הפיוס עם בני העדה האתיופית ועד לחיבוק הפרידה החם עם ריבלין. סיכום כהונתו של השוטר מס' 1 בתמונות

מערכת וואלה!

שלוש שנות כהונתו של רב-ניצב רוני אלשיך כמפכ"ל המשטרה מגיעות לסיומן ואת ימיו האחרונים הקדיש לפרידה מכל העמיתים שסבבו אותו בשלוש השנים האחרונות. בין היתר, נפרד אלשיך מנשיא המדינה, משירותי הכבאות ומאגף התנועה.

כהונתו של אלשיך כמפכ"ל הייתה גדושה באירועים ובסערות של ממש. יום לפני שנכנס לתפקיד הוא שבר את רגלו ואת הטקס עשה כשהוא מדדה על קביים. אלשיך קיבל את המשטרה במשבר, כאשר ניצבים רבים מצאו את עצמם בחדרי החקירות של מח"ש. במקביל, נדרש אלשיך לפתוח חקירות בעניינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בין האירועים בנוספים שהעסיקו את צמרת המשטרה בתקופה זו היו הפיגוע ברחוב דיזינגוף בתל אביב; האירוע באום אל-חירן; פרשת הצבת המגנומטרים סביב הר הבית ועשרות פיגועים נוספים.

בנוסף לכך, ראש הממשלה וחברי הכנסת בכירים בליכוד הרבו לתקוף את אלשיך באופן אישי וגם את המשטרה. תחילה נעשה ניסיון לחוקק חוק המעביר את חשב המשטרה לאחריות המשרד לביטחון פנים, חוק שלא צלח; אחר כך הוטחה ביקורת בשל משכורת המפכ"ל, והדברים הגיעו עד כדי ביקורת על כך שהשוטרים מקבלים מנות מזון בעת המשמרת שלהם. מנגד, זכתה המשטרה לשבחים על ההיערכות שלה בחילוץ תלמידי המכינה הקדם צבאית שנלכדו באסון השיטפון.

עוד בוואלה! NEWS
המצוד הסתיים: נעצר החשוד ברצח הנערה סילבנה צגאיי בתל אביב
עובש, זוהמה ומזון מקולקל: הסכנה לפעוטות ברשת המפעילה עשרות מעונות
"יש לי עניין נגד ארדן": האיש שעומד מאחורי הקמפיין להכפשת אדרי מדבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully