וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עלוב נפש" ו"פופוליסטית": דיון על פורנו בכנסת ירד לפסים אישיים

28.11.2018 / 14:51

בדיון בוועדת הכנסת החל עימות בין הח"כים זהר ונחמיאס-ורבין על חוק הפורנו כשהשניים הטיחו דברים קשים אחד בשניה. הרקע למחלוקת הוא רצונו של זהר לקדם את ההצעה בוועדה אחרת. המתקפה של האופוזיציה לא איחרה לבוא והדיון הדרדר לפסים אישיים. צפו

ערוץ הכנסת

"עלוב נפש", "צרכן פורנו", "פופוליסטית" ו"שקרן" - אלה רק חלק מחילופי הדברים הקשים בין יו"ר ועדת הכנסת חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) לח"כ איילת נחמיאס ורבין מהמחנה הציוני. השניים הטיחו אחד בשני את הדברים בדיון שהתקיים היום (רביעי) בוועדה של ח"כ זוהר לאחר שהאחרון רצה להקים ועדה חדשה לטובת הצעת "חוק הפורנו" שהוא מקדם.

מדובר בתיקון לחוק התקשורת שיזמה ח"כ שולי מועלם רפאלי (הבית היהודי) הקובע שהכנסת תגדיר מה הוא תוכן פורנוגרפי או תוכן לא הולם, ותקבע אלו תכנים יסוננו. ההצעה אוחדה עם הצעת החוק של זוהר שמוסיפה כי ספקי התוכן יטמיעו טכנולוגיות סינון באופן וולונטרי, והמדינה תעניק תמריץ כלכלי עבור כל משתמש חדש שירכוש מנוי הכולל תוכנת סינון.

עוד בוואלה! NEWS:
פרסום ראשון: נתניהו נפגש עם בני גנץ בלשכתו בירושלים
ירושלים בתחתית ומי מדורגת ראשונה? איפה הכי טוב לחיות בישראל
"קטפו את הפרח שלי": אמה של הנערה שנרצחה בגוש חלב נפרדה מבתה

"צרכן פורנו"- חה"כ ורבין וזוהר התעמתו בדיון על הקמת ועדה חדשה לטובת הצעת 'חוק הפורנו' של ח"כ זוהר, 28 בנובמבר 2018. מערכת וואלה!
"יש ארגוני שמאל שנלחמים נגד החוק הזה". ח"כ זוהר ונחמיאס-ורבין בוועדה, היום/מערכת וואלה!

זוהר ביקש בדיון לאשר הקמת ועדה משותפת לוועדת הכנסת וועדת המדע והטכנולוגיה כדי לקדם את הצעת החוק שלו. זאת לאחר שטען כי ח"כ איתן כבל (המחנ"צ) העומד בראש ועדת הכלכלה "מעכב" כלשונו את קידומה היות ו"מופעלים עליו לחצים כבדים". חברי הכנסת מהאופוזיציה לא אהבו במיוחד את השימוש של זוהר בסמכותו, והחלו במתקפה נגדו, זוהר לא נותר חייב ותקף אותם חזרה.

"יש ארגוני שמאל שנלחמים נגד החוק הזה", טען זוהר. "הכול בשם הליברליות, לא אכפת להם מילדים". הוא פנה לח"כים נחמיאס-ורבין ויואל חסון ואמר: "תצביעו נגד ילדי ישראל ותחשפו אותם לפורנו. תצביעו בעד הפורנו לילדים שלכם". נחמיאס ורבין תקפה אותו חזרה והתייחסה לדברים שאמר בתחילת הדיון: "תתבייש לך, אתה זה שצרכת פורנו. בן אדם יושב, מודה שצרך פורנו אבל אז בא אלינו בטענות. תביא שם אחד של מישהו מהשמאל. איך זה קשור לשמאל?".

הוויכוח בין השניים ירד עד מהרה לפסים אישיים. ורבין האשימה את זוהר כי הוא משקר. "אתה שקרן ועושה מניפולציות" וזוהר השיב: "אני לפחות לא פופליסט כמוך, את הפופליסטית הכי גדולה פה בכנסת ואת מוכנה שהילדים שלך יצרכו פורנו בשם הפופוליזם". נחמיאס ורבין אמרה לו בתגובה כי הוא "עלוב נפש" וזוהר איים בתגובה להגיש לוועדת האתיקה תלונה נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully