וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל הבודד שהחלים מסרטן נדיר שב ארצה: "סוף סוף בבית"

27.11.2018 / 15:07

מנחם גורדון שעלה לישראל מארצות הברית לפני כחמש שנים נזקק לטיפולים יקרים בעקבות גידול ממאיר נדיר שהתגלה בריאותיו. חבריו ליחידה התגייסו לסייע לו ואספו 200 אלף שקלים בקמפיין מימון המונים. כעת, לאחר שהחלים, הוא שב ארצה ובישר לחבריו על נישואיו הקרבים

מערכת וואלה!

התרגשות רבה אחזה אמש בנוכחים בשדה התעופה בן גוריון. מנחם גורדון, החייל הבודד שחלה בסרטן נדיר רגע לפני שעמד להינשא לבחירת ליבו, שב לישראל לאחר החלמתו. בטרקלין הקטן בשדה הפתיעו אותו עשרות מחבריו ליחידה, שהכינו עבורו קבלת פנים חמה. "סוף סוף בבית", אמר לסובבים אותו ונשם לרווחה.

ביוני האחרון פורסם בוואלה! NEWS סיפורו המרגש של גורדון, חייל בודד שעלה לישראל מארצות הברית לפני כחמש שנים. גורדון התנדב לשרת כלוחם בגדוד 890 של הצנחנים ועם שחרורו פגש בבחירת ליבו, אולם רגע לפני חתונתם התגלה בריאותיו גידול סרטני נדיר ויקר לטיפול. גורדון נזדקק ל-200 אלף שקלים להצלת חייו וחבריו לצוות התגייסו לסייע לו. הם פתחו בקמפיין מימון המונים, פרסומו את סיפורו ברשתות החברתיות ובתקשורת, והצליחו לאסוף את מלוא הסכום ולהציל את חייו.

גורדון טס לטיפולים המורכבים בניו יורק ולפני כחודשיים שלח לחבריו הודעה משמחת. "מועדים לשמחה חבר'ה, היום ראיתי את האונקולוג שלי, ואתמול את המנתח", סיפר בקבוצת הווטסאפ המשותפת לחברי הצוות. "אני לא צריך עוד ניתוחים ובשנים הקרובות אני בהשגחה כי תמיד יש סיכוי שיש משהו מיקרוסקופי שהם לא רואים. אבל הטיפול עבד וכל הסרטן נהרג. אני צריך להישאר כאן עוד חודשיים לבדיקות, אבל ברוך השם זהו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא חשבתי שאצליח לעלות על הטיסה", המפגש המרגש בנתב''ג/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד באותו נושא

"תורנו לשמור עליו": הצוות התגייס למען הלוחם הבודד שחלה בסרטן

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התייצבות הייתה מבחינתם צו שמונה. חברי הפלוגה של מנדל בנתב''ג/מערכת וואלה!, צילום מסך
מנחם גורדון חייל בודד שאובחן בסרטן. מערכת וואלה! NEWS
"סוף סוף בבית". מנחם גורדון בעת שירותו הצבאי/מערכת וואלה! NEWS

לקראת שובו ארצה בישר לחבריו שנקבע תאריך ומקום לחתונה ושיתף שבכוונתו לשוב לקראת חנוכה. אולם בימים שקדמו לטיסה סבל גורדון מכאבים עזים וחשש שלא יצליח לעמוד במסע הארוך. חברת התעופה "אל-על" התגייסה לסייע לו, ושדרגה לו ולארוסתו את מקומות הישיבה למחלקת עסקים. "לא חשבתי שאצליח בכלל לעלות על הטיסה", סיפר נרגש והודה לחברה על הסיוע.

ערב נחיתתו מש"קית היחידה, אופק פרץ, שיזמה עבורו את קמפיין מימון ההמונים, גייסה את כל חבריו לצוות. כולם כבר משוחררים משירות חובה, אבל ההתייצבות הייתה מבחינתם צו שמונה. "ישנו באותו חדר, מיטה ליד מיטה", סיפר דניאל גבאי, חברו הקרוב של גורדון. "מנחם תרם את כל כולו למען הצבא והמדינה. הוא עלה לארץ בלי הון אישי וכחייל בודד מעולם לא התלונן אלא רק ניסה להמשיך לתרום ולסיים את השירות בכבוד".

מפקד הפלוגה רועי פרידברג, אמר כי תכנן צעדים רבים ומשמעותיים בשביל לאסוף כסף, פנה לתקשורת והפעיל קשרים כדי להזיז עולמות למענו. "כל הפלוגה נכנסה ללופ של התרמה למען מנחם וכולנו נלחמים יחד אתו", סיפר.

צוות מנדל. באדיבות צוות מנדל, מערכת וואלה! NEWS
"הפלוגה נכנסה ללופ". גורדון וחבריו ליחידה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות צוות מנדל
"סוף סוף בבית" החייל הבודד שחלה בסרטן נדיר והחלים שב לישראל כדי להתחתן. צילום מסך
"כל הפלוגה נכנסה ללופ של התרמה למען מנחם וכולנו נלחמים יחד אתו"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully