וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הודיע למשפחת המחבל שרצח את ארי פולד על כוונתו להרוס את ביתו

חודשיים לאחר הפיגוע בצומת הגוש, שבמהלכו נרצח ארי פולד מאפרת, צה"ל הודיע למשפחת המחבל חליל ג'בארין בן ה-16 על כוונתו להרוס את ביתו. זמן קצר לאחר הפיגוע בני משפחתו טענו כי התריעו על היעדרותו ועל כוונתו לבצע פיגוע

עריכה: שניר דבוש ואיתי עמרם

צה"ל מסר הבוקר (שלישי) הודעה לבני משפחתו של חליל ג'בארין, המחבל שרצח בדקירה את ארי פולד בפיגוע בגוש עציון לפני כחודשיים, כי בכוונתו להרוס את דירתו. הדירה ממוקמת בקומה השלישית במבנה בן שלוש קומות, ולמשפחה ניתנו חמישה ימים לערער על ההחלטה.

בני משפחתו של ג'בארין בן ה-16 מיטא, סיפרו כי בבוקר הפיגוע הוא יצא מהבית ולא עורר כלל את חשדם. סבו, ג'מאל, סיפר כי הנכד אמר לבני המשפחה כי ימשיך לבית הספר אולם מאז ועד לזמן הפיגוע לא שמעו ממנו דבר. "אנחנו לא יודעים בדיוק מה קרה", הסביר הסב. "הוא קם בבוקר, לבש בגדי ספורט ואמר לאימו שהוא הולך להתאמן. היא חיכתה שיחזור, יאכל ארוחת בוקר וילך לבית הספר. אללה יודע לאן הלך".

לקריאה נוספת:
"קם בבוקר לבש בגדי ספורט והלך": מסלול המוות של המחבל בן ה-16
"מלוחמי ההסברה הגדולים": ארי פולד נדקר, ירה במחבל - ומת
פיגוע דקירה בקניון בגוש עציון: בן 40 נרצח; אזרחים ירו במחבל

המחבל חליל יוסף עלי ג'ברין,  בן 16 מהכפר יטא. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
המחבל חליל ג'בארין/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

משעלה החשש שחליל נעדר, הסב סיפר כי בני המשפחה החלו לפנות לכל הגורמים האפשריים כדי למצוא אותו. "הודענו למנגנוני הביטחון הפלסטינים, למנהל האזרחי למערכות התיאום והקישור ולמערכת החינוך", אמר. "קרובים החלו לעשות טלפונים ולחפש אחריו בכל מקום. לא ידענו כלום. לא אביו ולא אימו. נפוצה שמועה שהוא לא הגיע לבית הספר ואז החלו החיפושים".

בני המשפחה אף טענו כי זמן קצר לפני הפיגוע, הגיעה אמו של חליל למעבר מיתר והזהיר גורמים במעבר בנוגע לכוונת בנה, אולם לא ידעה לומר מהו המקום בו הוא מתכנן לבצע את המעשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ארי פולד, הנרצח בפיגוע הדקירה בצומת גוש עציון, 16 בספטמבר 2018. FACEBOOK, עיבוד תמונה
נרצח בפיגוע. ארי פולד/עיבוד תמונה, FACEBOOK

ארי פולד, אב לארבעה מהיישוב אפרת, נרצח בפיגוע בצומת גוש עציון. פולד, בן 40, נדקר על ידי המחבל סמוך לכניסה לקניון "הרים" ונפצע אנושות. הוא ירה לעבר המחבל יחד עם אזרח נוסף והמאבטח שהיה במקום. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי במקום ופינה אותו לבית החולים שערי צדק שבירושלים, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

אתמול התרחש סמוך למקום בו נרצח פולד פיגוע נוסף, במהלכו נפצעו שלושה חיילי צה"ל. במהלך הפיגוע דרס המחבל את החיילים, שביצעו עבודות הנדסיות בכביש 60, סמוך לצומת הגוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully