וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הנערה בתל אביב: המשטרה קראה לציבור לסייע באיתור החשוד

החוקרים ממשיכים במצוד אחר בן זוגה של אם הנערה, שגופתה נמצאה בביתה עם סימני אלימות. קרובי משפחתן של השתיים מספרים כי לרצח קדם אירוע אחר, במהלכו ניסה החשוד לקחת את מסמכי ההגירה של השתיים, מבקשות מקלט מאריתריאה, שזכו באישור להגר לקנדה

חברותיה של הנערה שנרצחה בתל אביב הגיעו אל ביתה הבוקר, 27 בנובמבר/.

חברותיה של סילבנה צגאיי, הנערה בת ה-13 שגופתה אותרה אתמול בשכונת התקווה בתל אביב, הגיעו כמדי בוקר לביתה כדי לקרוא לה לבוא עמן יחד לבית הספר ביאליק שבו הן לומדות. תחילה, הן התייצבו הבוקר (שלישי) על המדרכה שמול ביתה וקראו לה שוב ושוב, אולם דודה של הנערה נאלץ לבשר להן כי היא לא תצטרף אליהן, משום שנרצחה הלילה.

אמש, עם קבלת הדיווח במשטרה, התייצבו כוחות גדולים בביתה של צגאיי, בת למבקשי מקלט מאריתריאה, ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. משהתגלה כי על גופתה של הנערה סימני אלימות, החוקרים פתחו במצוד אחר בן זוגה של אם הנערה, שהייתה זו שמצאה אותה בדירה.

החשוד, טספברהן טספסיון, תושב תל אביב בשנות ה-30 לחייו, נמלט על פי החשד זמן קצר לאחר הרצח. המשטרה פרסמה את תמונתו ואת פרטיו לאחר שבית המשפט נעתר לבקשתה, ואף קראה לציבור לגלות ערנות ולסייע באיתורו. במשטרה הדגישו כי במכל מקרה אין ליצור מגע עם החשוד, ויש לפנות מידית למוקד 100 של משטרת ישראל.

עוד בוואלה! NEWS:
21 נשים נרצחו השנה: התקציב לתוכנית המניעה הלאומית עדיין לא נמצא
מצלמות בכל פעוטון: אושרה בקריאה ראשונה הצעת החוק לתיעוד המעונות
"לא מאמינים שזה קרה": גבר נוסף נעצר בחשד לרצח הנערה בגוש חלב

חברותיה של הנערה שנרצחה בתל אביב, 27 בנובמבר 2018. .
חברותיה של צגאיי סמוך לביתה, הבוקר/.
סילבנה צגאיי בת ה-13 שנרצחה בתל אביב. באדיבות המשפחה, .
סילבנה צגאיי/., באדיבות המשפחה

בני משפחתה של צגאיי מספרים כי כבר ביום שבת בשבוע שעבר התרחשה תקרית אחרת, במהלכה טספסיון הגיע לדירה ונטל את מסמכיהן של השתיים שזכו לקבל אישור להגר לקנדה. "הוא רצה למנוע את זה", אמרו. "התחיל בלגן בבית והדוד שלה אמר לה להתקשר למשטרה והוא ברח מהדירה. מאז אימא של הנערה אמרה לה לא להכניס אותו הביתה. אני לא יודעת איך הוא נכנס, לא היה לו מפתח", סיפרה אחת מחברותיה של הנערה.

מתחקור ראשוני של האם אמש עולה כי בן זוגה החשוד במעשה, נמלט מיד לאחר הרצח מזירה, ועל כן החיפושים אחריו התמקדו אתמול בדרום תל אביב. לפי הערכת המשטרה, הרצח התרחש שעות רבות לפני שגופתה של הנערה אותרה.

החשוד ברצח נערה בת 12 מתל אביב, נובמבר 2018. צילום מסך
טספברהן טספסיון, החשוד ברצח/צילום מסך

עוד עולה כי הנערה הייתה בשעות הבוקר בבית הספר, ובסביבות השעה 13:00 שבה לביתה. סימני האלימות מצבעים על כך שהיא הוכתה בפניה ובבטנה עד שמתה. כשהאם חזרה לביתה הערב היא מצאה את גופת בתה. השוטרים סרקו גם את בתי העסק כדי לשים יד על מצלמות אבטחה בניסיון לעלות על נתיב הבריחה של החשוד.

זירת הרצח של נערה בת 12 בתל אביב. .
כוחות משטרה בשכונת התקווה, אמש/.

"כשהגענו, הובילו אותנו לדירה שם ראינו ילדה כבת 12 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק", סיפר פרמדיק מד"א אורי שרצקי. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה". המשטרה מסרה כי הנערה ככל בעלת אזרחות זרה.

משדולת הנשים בישראל נמסר הערב כי "אי אפשר עוד לשאת את הבשורות הקשות שלא מפסיקות להגיע. אחרי מציאת גופתה של נערה בת 16 בצפון, נודע כעת על מותה של ילדה בת 12 בתל אביב, שגופתה נמצאה בדירה כשעליה סימני אלימות. מדובר במצב חירום, שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. הגיע הזמן שהממשלה תתגייס למלחמה על חייהן של נשים בישראל".

(עדכון ראשון: 07:37)

זירת הרצח של נערה בת 12 בתל אביב. .
שכונת התקווה, אתמול/.
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully