וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בתל אביב: גופת בת 12 התגלתה עם סימני אלימות; החשוד נמלט

26.11.2018 / 22:07

אמה של הנערה מצאה את גופת בתה בדירתן ברחוב הונא שבשכונת התקווה. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות האירוע. מבדיקה ראשונית עולה כי בן זוגה של האם חשוד שהכה את הנערה למוות - ונמלט מהמקום. כוחות גדולים מנהלים מצוד אחר החשוד

חשד לרצח בת"א גופת נערה בת 12 נמצאה בדירה; החשוד נמלט/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

גופת נערה בת 12 אותרה הערב (שני) ללא רוח חיים עם חשד לסימני אלימות על גופה ברחוב הונא שבשכונת התקווה בתל אביב. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות האירוע והפרטים. המשטרה מנהלת מצוד אחר בן זוגה של אם הנערה שהוכתה למוות ונמצאה בדירה על ידיה בדירה. מחקירה ראשונית של משטרת תל אביב עולה כי הילדה בת למבקשי מקלט מאריתראה.

מתחקור ראשוני של האם עולה כי חשד כי בן זוגה עומד מאחורי המעשה אך זה נמלט מהדירה, ולכן כוחות גדולים מאוד של המשטרה מנהלים חיפושים ומצוד אחריו ברחבי דרום תל אביב. הרקע למעשה נבדק. לפי הערכת המשטרה, הרצח התרחש לפני שעות רבות. הנערה היתה בשעות הבוקר בבית הספר, בסביבות השעה 13:00 שבה לביתה. סימני האלימות מצבעים על כך שהיא הוכתה בפניה ובבטנה עד שמתה. כשהאם חזרה לביתה הערב היא מצאה את גופת בתה.השוטרים סורקים את בתי העסק כדי לשים יד על מצלמות אבטחה בנסיון לעלות על נתיב הבריחה של החשוד.

עוד בוואלה! NEWS:
מנותק מהעם: הזעם על התנשאות מקרון שורף את רחובות פריז
טראמפ מאיים לסגור את גבול מקסיקו: "המהגרים לא ייכנסו לארה"ב"
אחרי הביקורת, ברכבת מבהירים: "סרטון ההתאבדות שהופץ היה עבור כתבים בלבד"

זירת הרצח של ילדה בת 12 בתל אביב. .
זירת הרצח בשכונת התקווה, היום (צילום: נאור אליהו, גולש חמ"ל)/.

"כשהגענו, הובילו אותנו לדירה שם ראינו ילדה כבת 12 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק", סיפר פרמדיק מד"א אורי שרצקי. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה". המשטרה מסרה כי הנערה ככל בעלת אזרחות זרה.

משדולת הנשים בישראל נמסר הערב כי "אי אפשר עוד לשאת את הבשורות הקשות שלא מפסיקות להגיע. אחרי מציאת גופתה של נערה בת 16 בצפון, נודע כעת על מותה של ילדה בת 12 בתל אביב, שגופתה נמצאה בדירה כשעליה סימני אלימות. מדובר במצב חירום, שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. הגיע הזמן שהממשלה תתגייס למלחמה על חייהן של נשים בישראל".

מוקדם יותר הערב המשטרה עצרה חשוד נוסף ברצח הנערה יארה איוב בת ה-16 מגוש חלב. החשוד, בן 53 יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו. מוקדם יותר אותרה גופתה של איוב בפח אשפה בגוש חלב לאחר שנעדרה מביתה מאז יום שישי האחרון. לפני יומיים נעצר חשוד ברצח בן 28, ומעצרו הוארך עד ליום שלישי.

עוד באותו נושא

"לא מאמינים שזה קרה": גבר נוסף נעצר בחשד לרצח הנערה בגוש חלב

לכתבה המלאה
זירת הרצח של נערה בת 12 בתל אביב. .
כוחות משטרה בשכונת התקווה, הערב (צילום: ניב אהרונוסון)/.
זירת הרצח של נערה בת 12 בתל אביב. .
כוחות משטרה בשכונת התקווה, הערב (צילום: ניב אהרונוסון)/.
זירת הרצח של נערה בת 12 בתל אביב. .
אביה הביולוגי של הנערה התעלף עם הגעתו למקום (צילום: ניב אהרונוסון)/.
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully