וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג משאית נהרג בהתנגשות בין חמישה כלי רכב באזור קריית גת

26.11.2018 / 8:04

הנהג, בן 38, נהרג בהתנגשות בין שלוש משאיות לשני כלי רכב פרטיים בכביש 40. הוא נלכד בתוך הרכב וחולץ על ידי כוחות הכיבוי, ללא רוח חיים. בנוסף אליו, גבר בן 59 נפצע באורח בינוני ועוד שלושה נפצעו קל ופונו לבית החולים. הכביש נחסם לתנועה לכיוון דרום

תאונת דרכים בכביש 40 25 בנובמבר 2018. תיעוד מבצעי מד"א,
תיעוד התאונה ליד ניר בנים/תיעוד מבצעי מד"א

נהג משאית בן 38 נהרג הבוקר (שני) בתאונה בין שלוש משאיות לשתי מכוניות בכביש 40 בין קריית מלאכי לקריית גת, סמוך לכניסה לניר בנים. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הנהג במקום. בנוסף אליו, ארבעה בני אדם נפצעו, בהם גבר בן 59 שנפצע באורח בינוני ושלושה פצועים נוספים באורח קל. הם פונו לבית החולים ברזילי שבאשקלון.

אל זירת התאונה הגיעו כוחות משטרה ובוחני תאונת דרכים החלו בחקירת נסיבות התאונה. בעקבות התאונה כביש 40 נחסם לתנועה לכיוון דרום והנהגים מתבקשים לנסוע בדרכים חלופיות.

תאונת דרכים בכביש 40 25 בנובמבר 2018. תיעוד מבצעי מד"א,
תוך זמן קצר נקבע מותו של הנהג/תיעוד מבצעי מד"א

פרמדיק מד"א הנרי זערור והחובש הבכיר במד"א איציק אמזלג סיפרו: "כשהגענו הבחנו בתאונה קשה עם מעורבות שלוש משאיות ושני כלי רכב פרטיים שהיו מעוכים. באחת המשאיות נלכד הנהג. הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. בזמן שחולץ על ידי הכבאים, ניסינו להעניק לו טיפול, ביצענו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד אמרו במד"א כי "נוסע שישב לצדו, גבר בשנות החמישים, היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בחזה ובגפיים. לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותו לבית חולים במצב בינוני ויציב. שני פצועים מהרכבים נפגעו קל ולאחר טיפול ראשוני פינינו גם אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully