וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שהיא מסתיימת: עד כמה אתם סגורים על 2018?

גלעד לוי

2.12.2018 / 15:19

כמה ימים החזיק מנהל התקשורת של ממשל טראמפ בתפקיד? איזה מנהיג אירופאי נבחר השנה לכהונה נוספת? ואיזה מהפך חל בחייה של קים קרדשיאן? זה הזמן לבחון את עצמכם ולבדוק עד כמה את באמת בקיאים במה שקרה סביבכם בשנה החולפת

שנת 2018 הייתה שנה מלאת תהפוכות. בעיקר כי הרבה דברים שהאמנו שלא יקרו, קרמו עור וגידים לנגד עינינו. נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, למשל, הראה לכולם שאפשר לנהל את הבית הלבן וגם להמשיך להנחות תכנית ריאליטי בו זמנית, כוחות החילוץ בתאילנד הצליחו כנגד כל הסיכויים להציל קבוצת ילדים שנלכדו במערה מסוכנת, ואפילו כאן בארץ - אחרי 20 שנה הצלחנו להחזיר לכאן את תחרות האירוויזיון. האנושות הגיעה לשיאים חדשים במדע, בקולנוע, בטלוויזיה ואפילו בחלל.

ב-2018 העולם כולו סער בעקבות השינויים בהסכם הגרעין עם איראן, אך מיד אחר כך, כשהקיץ הגיע, החרדה העולמית הוחלפה בהתרגשות אמיתית עם משחקי גביע העולם בכדורגל. בישראל גברה הדאגה בעקבות התקיפות התכופות בסוריה, אך גם היא הוחלפה בשמחה בשלהי האביב, עם חגיגות יום העצמאות ה-70.

רגע לפני ש-2018 מסתיימת, וואלה! NEWS מזמינה אתכם לבדוק עד כמה אתם בקיאים במה שקרה בשנה האחרונה. זה הזמן לבדוק עד כמה אתם יודעים, מעודכנים, מודעים וקשובים לעולם שסביבנו. אנחנו מצדנו, מבטיחים לעזור לכם לעשות את כל אלה גם בשנה הבאה.

אז קדימה, בחנו את עצמכם!

עוד בוואלה! NEWS:
שלום, שלווה והלוואה: החומה הגדולה של סין סוגרת על העולם
קריסה כלכלית ומחסור במזון: תרחיש יום הדין של בריטניה אחרי הברקזיט

  • עוד באותו נושא:
  • 2018

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully