וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הנער שנפל אל מותו מזהירה: "הלחץ החברתי על ילדים הוא איום"

22.11.2018 / 15:59

רבקה, אמו של רוי מעוז שנפל מהקומה ה-12 בקריית ים קראה להורים להיות מוערבים יותר בחיי ילדיהם: "חטטו להם בטלפונים. תשאלו עם מי הם הולכים ולאן. שיכעסו, לא נורא, זה יעבור להם. לי זה לא יעבור יותר לעולם". קרניותיו של הנער נתרמו בהסכמת האם

עריכה: טל רזניק

קרניות עיניו של רוי מעוז, שנפל שלשום אל מותו בקריית ים, נתרמו בהסכמת אמו רבקה. "אני רוצה לעזור למי שזקוק לכך", אמרה. האם קראה היום (חמישי) להורים לילדים שיהיו מעורבים יותר בחיי ילדיהם, גם במחיר חדירה לפרטיותם.

"הלחץ החברתי שיש היום על הילדים הוא איום ונורא. חטטו להם בטלפונים", אמרה רבקה מעוז וציין כי "מעולם לא נגעתי לו בטלפון, אמרתי שאשמור על הפרטיות שלו ואסתכל מדי פעם. שמרתי על הפרטיות, בכל זאת זה ילדים. לא רציתי להביך אותו. חפשו לילדים בטלפון, תשאלו עם מי הם הולכים ולאן הם הולכים, אופניים חשמליים רק עם קסדות". "שיכעסו, לא נורא, זה יעבור להם. לי זה לא יעבור יותר לעולם", הוסיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
חמאס טוען: חשפנו את הכוח המיוחד שפעל בחאן יונס
החוקר שצעק והפחד מהאזנות: הימים האחרונים של המקורבת ללבייב
יומן המסע של האמריקני שנהרג על ידי השבט: "למה הילידים כה כועסים?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"11 שנה הוא היה אתי והלך". רוי מעוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

"קיבלתי אותו מתנה ל-11 שנה. 11 שנה הוא היה אתי והלך", אמרה האם, "אל תחכו שזה יקרה. חטטו בטלפונים. תדרשו מכולם: מבית ספר, ממשרד החינוך - מכולם. יש כסף להכל, גם הילדים שלנו זה ביטחון וצריך להקצות לכך את כל הכסף, שזה לא יקרה לעוד מישהו".

רוי מעוז בן ה-11 נפל אל מותו מחלון דירתו שבקומה ה-12 בבניין מגורים בקרית ים. עדי הראייה סיפרו כי האירוע התרחש כשמעוז שיחק עם חבר נוסף לאחר שהשניים חזרו מבית הספר. לדבריהם, רוי ניסה לעבור מחלון של הממ"ד למרפסת, החליק ונפל. ילדים מהבניין סיפרו שמדובר במעין משחק שהשניים כבר שיחקו בעבר. עם קבלת הדיווח במוקדי החירום על נפילתו של מעוז, צוותי החירום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה. בבית החולים נלחמו הרופאים על חייו, אולם לא הצליחו לייצבו ולבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

עוד באותו נושא

"משחק האומץ" של רוי נגמר באסון: "טלטלה גדולה לבית הספר"

לכתבה המלאה
ביתו של רוי מעוז הילד שנפל מקומה 12 בקרית ים, נובמבר 2018. אלי אשכנזי
הבניין ממנו נפל הנער (צילום: אלי אשכנזי)/אלי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully