וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהבה גדולה": נסעו לחגוג יום הולדת - ונהרגו בתאונה בכביש 6

יקיר יצחק הפתיע את בת זוגו ליאור אוגול בבילוי בירושלים לכבוד יום הולדתה, אך בדרכם חזרה התנגשו במשאית חונה בכביש 6 ונהרגו. השניים שירתו יחד במצ"ח וקרוביהם התקשו לעכל את הבשורה. "הייתה לי תחושה מוזרה, אבל לא רציתי להיות פרנואיד", סיפר אביה של ליאור

שלומי גבאי

ליאור אוגול ויקיר יצחק, בני זוג המשרתים בצה"ל, הם ההרוגים בתאונת הדרכים אמש (שלישי) בכביש 6. השניים חזרו מבילוי משותף בירושלים לכבוד יום הולדתה ה-21 של אוגול, שעמדה להשתחרר משירות קבע, כשהתנגשו במשאית חונה בין מחלף קסם לחורשים. יצחק בן 24 מטירת כרמל ואוגול מחדרה, שירתו יחד במצ"ח.

קרוביהם של הזוג נדהמו לשמוע על מותם בתאונת הדרכים הקשה. בני משפחתם סיפרו כי אוגול ויצחק, היו בני זוג קרוב לשנתיים ואהבתם הייתה גדולה. יצחק הפתיע את חברתו ולקח אותה ליום כיף בירושלים ובערב עשו את דרכם חזרה הביתה לכיוון צפון.

עוד בוואלה! NEWS:
סקר וואלה! NEWS: נתניהו שומר על כוחו, גנץ מקפיץ את המחנה הציוני
הוועדה למינוי בכירים: מינוי אדרי למפכ"ל - רק אחרי פוליגרף
"משחק האומץ" של רוי נגמר באסון: "טלטלה גדולה לבית הספר"

ליאור אוגול בת 20 מחדרה ובן זוגה יקיר יצחק בן 24 מטירת הכרמל הרוגי התאונה בכביש 6,נובמבר 2018. באדיבות המשפחה
יום כיף שנגמר באסון. אוגול ויצחק/באדיבות המשפחה
ליאור אוגול בת 20 מחדרה ובן זוגה יקיר יצחק בן 24 מטירת הכרמל הרוגי התאונה בכביש 6,נובמבר 2018. באדיבות המשפחה
שירתו יחד במצ"ח. יצחק ואוגול/באדיבות המשפחה

"הייתה לי תחושה מוזרה, אבל לא רציתי להיות פרנואיד", תיאר היום בבכי אביה של ליאור, אהרון אוגול. "שמעתי על התאונה אתמול ואמרתי לעצמי שאתקשר לבדוק עם ליאור אם הכול בסדר. ואז אמרתי לעצמי למה אני צריך להיות פרנואיד והלכתי לישון. בשעה 12 בלילה דפקו בדלת אנשי מחלקת הנפגעים של הצבא ומיד הבנתי במה מדובר". אוגול הוא קצין משטרה בדימוס ששירת במטה הארצי.

האב הוסיף כי הספיק לשלוח לבתו ברכה לכבוד יום הולדתה וענתה לו תודה בצירוף לב אדום. לדבריו, היא הייתה מוקפת בחברים וחברות, אהבה את החיים והרבה לבלות. "היא שירתה כחוקרת במצ"ח במשך שנתיים ושמונה חודשים ואהבה מאוד את מה שהיא עשתה", אמר. אוגול הייתה בצומת דרכים בתקופה האחרונה וחשבה אם להמשיך בדרכו של אביה והתגייס למשטרה, למרות שכל חברותיה נמצאות בטיול הגדול בחו"ל.

ליאור אוגול בת 20 מחדרה ובן זוגה יקיר יצחק בן 24 מטירת הכרמל הרוגי התאונה בכביש 6,נובמבר 2018. באדיבות המשפחה
בני זוג קרוב לשנתיים. אוגול ויצחק/באדיבות המשפחה
תאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית במחלף קסם כביש 6, 20 בנובמבר 2018. יחזקאל איטקין, זק"א, זק"א
זירת התאונה, אמש/זק"א, יחזקאל איטקין, זק"א

חברתה ללימודים של אוגול, עדן אריה, שנמצאת בטיול אחרי צבא בפנמה, סיפרה: "ליאור הייתה חייכנית, נשמה טהורה, מלאת שמחת חיים, אהובה על כולם והייתה עבורי קרן אור. למדתי ממנה המון, היא הייתה הילדה הכי יפה ומקסימה שיצא לי להכיר, היינו חברות טובות מאוד, ואני עצובה מאוד על האסון שקרה לה".

חברו של יצחק כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "הלב מתרסק ולא רוצה להאמין, אתה המפקד והחבר הכי טוב בעולם שהיה יכול להיות, תמיד תהיה אח שלי אני אוהב אותך וכבר מתגעגע". חבר נוסף הוסיף כי "היית לי הרבה יותר ממפקד והרבה יותר מחבר".

אוגול הותירה אחריה הורים, אח בן 40 ואחות בת 38. היא תובא למנוחות מחר בשעה 15:00 בבית העלמין בקריית שאול.

ליאור אוגול בת 20 מחדרה נהרגה בתאונה בכביש 6,נובמבר 2018. באדיבות המשפחה
אהבה את החיים. אוגול/באדיבות המשפחה

פרמדיק מד"א אוהד ביין שהגיע לזירת התאונה אמש, סיפר: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת. כשהגענו, ראינו רכב פרטי מעוך תחת חלקה האחורי של משאית חונה. ברכב נלכדו הנהג ונוסעת שישבה לצידו, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי תוך חילוצם המורכב מהרכב על ידי הכבאים. הם היו מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה ולאחר חילוצם מהרכב נאלצנו לקבוע את מותם במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully