וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיגה הרוחני של ש"ס במתקפה על המשטרה: "רודפים לומדי תורה"

20.11.2018 / 22:32

אחרי ההמלצה להעמיד לדין את דרעי, נשיא מועצת חכמי התורה של המפלגה הרב שלום כהן שוחח עם השר ותקף את המשטרה. "ככל שההצלחה של תנועת ש"ס גדולה יותר - כך רודפי התורה מנסים לפגוע יותר"

עריכה: טל רזניק

אחרי המלצת המשטרה להעמיד לדין את שר הפנים אריה דרעי, נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הרב שלום כהן, שוחח הערב (שלישי) עם דרעי. "שרים רדפוני חינם. ככל שההצלחה של תנועת ש"ס גדולה יותר - כך רודפי התורה מנסים לפגוע יותר", אמר כהן. "אל תירא ואל תחת כי עמך השם אלוקיך".

מוקדם יותר היום הודיעה המשטרה כי נמצאה תשתית ראייתית נגד דרעי לביצוע עבירות מרמה והפרת אמונים בעת שכיהן כשר. בנוסף, נמצאו ראיות לביצוע עבירות מס בסכומים משמעותיים של מיליוני שקלים, הלבנת הון, שיבוש מהלכי משפט ומסירת תצהיר כוזב למבקר המדינה וליו"ר הכנסת בנוגע לנכסיו והכנסותיו. תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות.

עוד בוואלה! NEWS:
שני הרוגים בהתנגשות בין משאית לרכב פרטי בכביש 6 לכיוון צפון
"מוטרד מהריח של האינג'רה": ביטל את חוזה השכירות לזוג ממוצא אתיופי
"המומים מהמעשה": קרובי העובדת בחברה של לבייב מתקשים לעכל את מותה

הרב שלום כהן, מנהיגה הרוחני של ש"ס, בכנס המפלגה בפברואר 2015: "התקווה הוא שיר מטומטם". עומר מירון
חיזוק מנשיא מועצת חכמי התורה. כהן/עומר מירון
אריה דרעי. ראובן קסטרו
דרעי/ראובן קסטרו

ב-2015 החלה החקירה ביחידת להב 433 של המשטרה בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון שהעלתה חשד להתנהלות חריגה בחשבונות בנק הקשורים בדרעי ובני משפחתו, והצביעה על העברות סכומי כסף משמעותיים מאנשי עסקים למשפחת דרעי, חלקם קודם לחזרתו לפעילות פוליטית וחלקם לאחר שובו לכנסת. באפריל 2016 החלה חקירה גלויה בפרשה במהלכה נחקרו עשרות מעורבים, ובמאי 2017 החל שלב נוסף בחקירה במסגרתו נחקר דרעי באזהרה.

מלשכתו של השר דרעי, נמסר בתגובה: "אנו מברכים על סיום חקירת המשטרה שנמשכה כמעט שלוש שנים. קיבלנו בסיפוק את גניזת החשדות החמורים של קבלת שוחד, גניבה מעמותות ועוד, שהביאו בזמנו לפתיחת החקירה. אנו מאמינים כי כאשר הפרקליטות תדרש לעניין, יוסרו גם שאר החשדות ויתברר כי השר אריה דרעי לא עבר על החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully