וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נגד אביגדור ליברמן: כולם בקבינט תמכו בהפסקת האש

ראש הממשלה הבהיר בפני חברי סיעתו כי בזמן הדיון בקבינט על הפסקת האש אחרי סבב הלחימה האחרון בעזה - אף אחד מהחברים לא התנגד לה. "חשוב לי להגיד לכם את זה כדי שתדעו את האמת מול הספינים". במקביל לדברים התפתחו הפגנות בגבול הרצועה

צילום: יותם רונן, עריכה: ניב מעוז

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) לדיון בקבינט אחרי סבב ההסלמה האחרון ברצועת עזה, והבהיר כי אף אחד מחברי הקבינט לא התנגד להפסקת האש.

בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד הדגיש נתניהו את הדברים, ורמז בכך לשר הביטחון המתפטר אביגדור ליברמן, שתקף את ההחלטה אחרי הדיון. "כולם בלי יוצא מן הכלל אימצו את ההחלטה של כל גורמי הביטחון - להמתין עם השלב הבא", אמר נתניהו. "חשוב לי להגיד לכם את זה כדי שתדעו את האמת מול הספינים, ומול הרבה מאוד בריחה מאחריות. כולם בלי יוצא מן הכלל תמכו. הם לא רצו בהצבעה בכלל".

על רקע הדברים, מתקיימות הפגנות לאורך גבול הרצועה, שעל פי דיווחים משתתפים בהם כ-5,000 פלסטינים. "הסהר האדום" דיווח כי 44 פלסטינים נפצעו בעימותים עם צה"ל.

עוד בוואלה! NEWS:
בנט ושקד לא מתפטרים: מסירים את כל דרישותינו, רוצים להאמין לנתניהו
כחלון: נערכים לבחירות במרץ; נתניהו: לא זקוק לפקחים מימין
מתכננים להתפטר? שקד ובנט ימסרו היום הצהרה לתקשורת

ביבי ואביגדור ליברמן במליאת הכנסת פתיחת מושב הכנסת 23 באוקטובר 2017. נועם מושקוביץ, אתר רשמי
נתניהו וליברמן, בפתיחת סיעת הכנסת בחודש שעבר/אתר רשמי, נועם מושקוביץ

בפתח ישיבת סיעתו הבהיר נתניהו כי כעת, לאחר שהוסר לכאורה איום הבחירות, על חברי הקואליציה לפעול בשיתוף פעולה. "יש לנו עוד שנה שלמה עד הבחירות", הצהיר בפתח ישיבת סיעת הליכוד. "בעת הביטחונית הרגישה הזו, אסור שהקבינט יהפוך למכשיר הדלפות וניגוחים". הוא גם שיגר עקיצה לשותפות הקואליציוניות: "אני לא זקוק לפקחים מימין, לא צריך שישמרו עלי. אני זה ששומר על המדינה שלנו מול לחצים כבדים".

"עם זאת, יש צורך בעבודה משותפת ואמונה באחדות המטרה", הדגיש נתניהו. "יש צורך במשמעת קואליציונית ובהתנהגות הולמת ואחראית של כל חברי הממשלה, של כל חברי הסיעות וכל חברי הקבינט". בדבריו בסיעת הליכוד הוסיף נתניהו כי "חאן אל-אחמר יפונה בקרוב מאוד, לא אומר לכם מתי. נערכים לזה".

עוד באותו נושא

כחלון: נערכים לבחירות במרץ; נתניהו: לא זקוק לפקחים מימין

לכתבה המלאה
הפגנות בגבול רצועת עזה - 19 אוקטובר 2018. רויטרס
הפגנות בגבול הרצועה, בחודש שעבר/רויטרס

ליברמן התייחס גם הוא למתיחות הפוליטית האחרונה, ובתגובה לדבריהם של שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד במסיבת העיתונאים שערכו הבוקר, אמר כי מדובר ב"הפקרות ביטחונית".

"הקשבתי היום לשרים בנט ושקד וגם כאן אין קשר לאחריות לביטחון", אמר ליברמן בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו. "זו תופעה ידועה מזמן בה נדבקים לכיסא בכל מחיר. אין ספק ששניהם נכנסו ללחצים ולא היו מסוגלים להיפרד מהכיסא. למי שרוצה לדעת את האמת של מה שהיה מאחורי הקלעים בבית היהודי, אני מציע להקשיב לח"כ סמוטריץ' שאמר בריאיון בערוץ 7 שאין הצדקה לממשלה הנוכחית. מדובר בהישרדות פוליטית נטו".

(עדכון ראשון: 16:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully