וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמדינה שלמה התגייסה בשבילה: רוני כהן עברה השתלת מח עצם

18.11.2018 / 23:02

יותר מ-16,200 דגימות חדשות נוספו למאגר מח העצם של עזר ציון לאחר המבצע הארצי להצלת כהן שחלתה בלוקמיה. אחיה, שלו התאמה של 50% איתה, תרם לה את מח העצם שלו וכל הבדיקות הראשוניות נמצאו תקינות. היא מחכה להמשך ההליך הרפואי

מערכת וואלה

לאחר המבצע הארצי להצלת רוני כהן היום (ראשון) נודע שהבדיקות הראשוניות לאחר ההשתלה יצאו תקינות. כהן, בת 27 ממושב רינתיה, התבשרה כי היא חולה בלוקמיה וחבריה ומשפחתה יצאו למבצע רחב בניסיון למצוא תורם מתאים שסחף את כל הארץ והוסיף 16,200 דגימות חדשות למאגר מח העצם של "עזר מציון".

במהלך המבצע לא נמצאה התאמה מלאה לכהן בעקבות המבצע, אך אחיה הגדול, שלו התאמה של 50%, תרם את מח העצם שלו. היא עברה השתלת מח עצם הפלואידית, שיטת השתלה חדשה יותר שמתאפשרת גם באחוזי התאמה נמוכים יותר. היום, כחודש וחצי אחרי ההשתלה, כל הבדיקות הראשוניות נמצאו תקינות והיא ממשיכה בהליך הרפואי.

עוד בנושא בוואלה! NEWS
בואו להציל את רוני כהן: נפתח מבצע מיוחד למציאת תורם מח עצם
"נלחמת עם כולם": רוני כהן שמחכה לתרומת מח עצם התחתנה

החתונה של רוני שחלתה בסרטן, 18 בספטמבר 2018. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
נלחמים כנגד כל הסיכויים. כהן וערמון ביום חתונתם, ספטמבר/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

יום לפני מבצע ההתרמה, כהן פרסמה פוסט בפייסבוק בו שיתפה בתחושותיה. "כששואלים אני ישר חושבת על כמה אני מרגישה אהבה לאנשים שסביבי - לחברות, למשפחה... לברבור", כתבה. "ישר מרגישה ברת מזל שיש כל כך הרבה אנשים שהופכים את העולם בשבילי. ישר מרגישה מפוחדת שזה לא יצליח. ישר העיניים מתמלאות בדמעות...אבל אני לא בוכה".

במהלך המבצע, כהן ובן זוגה ערמון נישאו בחתונה מצומצמת בבית הוריה במושב רינתיה. לפני החתונה, סיפרה כהן לוואלה! NEWS כי בר, בן זוגה, היה זה שהציע שלא לשנות את מועד החתונה המקורי. "הייתי בבית, בין טיפולי כימו קשים", סיפרה בהתרגשות. "כמובן שהסכמתי. עשינו חתונה קטנה לחברים והמשפחה בלבד בבית של ההורים שלנו".

עוד באותו נושא

בואו להציל את רוני כהן: נפתח מבצע מיוחד למציאת תורם מח עצם

לכתבה המלאה
רוני כהן להציל את רוני. אתר רשמי
"מרגישה ברת מזל". כהן ובן זוגה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully