וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסת השבת: למרות ההצהרות, אל על טרם הגישה תלונה נגד המתפרעים

18.11.2018 / 14:10

לטענת בכיר במשטרה, הנהלת אל על טרם פעלה מולם על מנת להגיש תלונה נגד המעורבים באלימות במטוס שנאלץ לנחות ביוון מחשש לחילול שבת. גורם באל על אמר כי בחברה מנסים לזהות התוקפים ורק לאחר מכן להגיש תלונה

נוסעים בטיסת אל על  שהתפרעו 16 בנובמבר 2018. רוני מייטל, מתוך פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
מתוך תיעוד האלימות במטוס/מערכת וואלה! NEWS, רוני מייטל, מתוך פייסבוק

חברת אל על הצהירה אתמול כי תגיש תלונה במשטרה בגין ההתפרעויות בטיסתה שהמריאה באיחור ביום חמישי מניו יורק לישראל ונחתה ביוון כדי לא לחלל שבת, אולם היום (ראשון) גורם בכיר במשטרה טוען כי נציגי החברה עדיין לא פעלו מולם להגשת תלונה. גורם באל על אמר לוואלה! NEWS כי בחברה מנסים לזהות את הנוסעים התוקפים ורק אחר כך מתכוונים להגיש תלונה בנושא.

גורם נוסף המקורב לצוות האוויר העריך כי אל על תימנע מלהגיש תלונה רשמית בנושא. לדבריו, ההנהלה תקרא לדיילים להתלונן באופן אישי במשטרה ולא תעשה זאת בשמה. "אני בספק אם נציגי החברה יתייצבו במשטרה ויתלוננו".

עוד בוואלה! NEWS:
שלוש שנים אחרי: הנאשם בלינץ' במבקש המקלט בב"ש הורשע בהתעללות
"שקרן ושרלטן": בתום דיון סוער הממשלה אישרה את הקיצוץ הרוחבי
"אין אלטרנטיבה לברקזיט": מיי ממשיכה בניסיונות להציל את ההסכם

לפי כמה מהנוסעים הטיסה המריאה מניו יורק לישראל באיחור של כשלוש שעות. נוסעים שומרי שבת שנכחו בטיסה הבינו כי ייתכן שמטוסם ינחת בישראל לאחר שתכנס השבת, אך מאחר שצוות המטוס הודיע להם שיגיעו לפני כניסתה. בהמשך הטיסה, לפי הנוסעים, התברר כי המטוס לא יגיע לפני שהשבת תיכנס, וכמה אנשים החלו להתנהג באלימות. הוחלט לנחות ביוון עבור שומרי השבת, ולשאר ניתנה אפשרות להגיע לישראל בטיסה של חברת "ישראייר" לתל אביב.

"הטיסה הזאת היא טיסה כמעט ללא נוסעים חרדיים משום שהיא גבולית בזמן הנחיתה עם כניסת השבת", הסביר איש שירות בכיר באל על. "לא ברור לי איך מצאו עצמם נוסעים חרדיים בטיסה הזאת. ברוב השנה החרדים לא עולים מראש על הטיסה בגלל ההבנה שכל עיכוב בהמראה, ולפעמים מספיק עיכוב של שעה והטיסה עשויה לנחות אחרי כניסת שבת". מאל על נמסר בתגובה: "כפי שאמרנו כך יהיה".

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully