וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר טענות על אלימות נוסעים בטיסה: אל על תגיש תלונה במשטרה

17.11.2018 / 21:36

הטיסה המריאה מניו יורק לישראל באיחור של כשלוש שעות ונחתה ביוון כדי לא לחלל שבת. נוסעים טענו כי כמה מהנוסעים תקפו דיילות כשהתברר להם שלא יספיקו לנחות לפני שהשבת תכנס. אל על: "רואים בחומרה את ההתנהגות החמורה של חלק מהנוסעים כלפי צוות החברה"

נוסעים בטיסת אל על  שהתפרעו 16 בנובמבר 2018. רוני מייטל, מתוך פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
נוסעים שהתפרעו בטיסה/מערכת וואלה! NEWS, רוני מייטל, מתוך פייסבוק

חברת אל על הודיעה היום (שבת) כי החליטה להגיש תלונה במשטרה בגין ההתפרעויות בטיסתה, שהמריאה באיחור ביום חמישי מניו יורק לישראל ונחתה ביוון כדי לא לחלל שבת. מאל על נמסר כי "אנו רואים בחומרה את ההתנהגות החמורה של חלק מהנוסעים בטיסת אל על מניו יורק כלפי צוות החברה. אנחנו מקווים כי משטרת ישראל תפעל לחקר העניין ולמיצוי הדין".

לפי נוסעים הטיסה המריאה מניו יורק לישראל באיחור של כשלוש שעות. נוסעים שומרי שבת שנכחו בטיסה הבינו כי ייתכן שמטוס ינחת בישראל לאחר שתכנס השבת, אך וצוות המטוס הודיע להם שיגיעו לפני כניסתה. בהמשך הטיסה, לפי הנוסעים, התברר כי המטוס לא יגיע לפני שהשבת תיכנס, וכמה אנשים החלו להתנהג באלימות. הוחלט לנחות ביוון עבור שומרי השבת, ולשאר ניתנה אפשרות להגיע לישראל בטיסה של חברת "ישראייר" לתל אביב.

לקריאה נוספת:
אחרי שנה: אותרה הצוללת הארגנטינאית שטבעה עם 44 אנשי צוות
המנצח של השבוע: סינוואר הוא מי שבאמת הפיל את ממשלת נתניהו

רוני מייטל, שהייתה על המטוס, כתבה פוסט בפייסבוק לאחר ששבה לישראל מהטיסה, בו תיארה את חווייתה: "אני שומעת צעקות ורואה דיילת בוכה לאחר שהרימו עליה ידיים, דחפו אותה ואיימו לפרוץ לתא הטייס. כל זה כדי לא לחלל שבת. מצאתי את עצמי עומדת ומגנה על דיילות בוכות שמחפשות רגע לעצור ולנשום אוויר מההתנהגות שמופגנת כלפיהם. כנראה שמצוות שמירת שבת גוברת על ואהבת לרעך כמוך".


יהודה שלזינגר, שנכח גם הוא על הטיסה, הכחיש את הטענות על האלימות וכתב בין היתר בחשבון הפייסבוק שלו כי "ראיתי את הביזיון של אל על, את הפייק ניוז, את כמויות הרעל ולא יכולתי לשתוק. כמה פופולרי להיכנס בחרדים, כמה רחוק הסיפור האמתי. יש מספיק רעל בין אחד לשני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully