וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איש עגלת הקניות" שעצר את המחבל באוסטרליה מואשם בגניבה

מייקל רוג'רס, בן ה-46 שכונה "איש עגלת הקניות" ברחבי הרשת, צולם כשניסה למנוע מהמחבל לדקור שני שוטרים במלבורן בשבוע שעבר. המשטרה האשימה אותו בחמש עבירות, שכולן בוצעו לפני הפיגוע

רויטרס

חסר הבית שעצר את המחבל בפיגוע מלבורן שבאוסטרליה שאירע ביום שישי שעבר הואשם היום (שבת) בחמש עבירות פליליות, הכוללות פריצה וגניבה. מייקל רוג'רס, בן ה-46 שכונה "איש עגלת הקניות" ברחבי הרשת, צולם כשניסה למנוע מהמחבל, יליד סומליה, לדקור שני שוטרים - זאת לאחר שהוא הרג בעל בית קפה ופצע שני אנשים נוספים.

לאחר מכן, הפוגע נורה על ידי המשטרה ומת בבית החולים. "זרקתי את עגלת הקניות ישר עליו, ופגעתי בו, אך לא כל כך הצלחתי להפיל אותו", אמר רוג'רס לבוכנות ידיעות מקומית. קמפיין גיוס כספים אינטרנטי הצליח להעניק לרוג'רס יותר מ-103,000 דולרים אוסטרליים.

אמש, המשטרה הזמינה לחקירה את רוג'רס. לפי כלי תקשורת באוסטרליה, רוג'רס הואשם בחמש עבירות - שתיים של פריצה, שתיים של גניבה ואחת של ביצוע עבירה במהלך בזמן שחרור בערבות. כל העבירות בהן הואשם בוצעו לפני הפיגוע במלבורן.

לקריאה נוספת:
הבחירות כבר כאן? בליכוד תוקפים את בנט: "תכסיסן פוליטי"
"יעד להעברת אלפי ערבים": הקשרים בין ישראל לדיקטטורה בברזיל נחשפים

תיעוד של "איש עגלת הקניות" תוקף את המחבל

דקירה באוסטרליה אדם שרף מכונית, דקר אנשים במרכז העיר מלבורן שבאוסטרליה ונעצר על ידי המשטרה 09.11.18. צילום: רויטרס, רויטרס
זירת הפיגוע באוסטרליה, ביום שישי שעבר/רויטרס, צילום: רויטרס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully