וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות כבר כאן? בליכוד תוקפים את בנט: "תכסיסן פוליטי"

17.11.2018 / 15:41

לאחר שמקורבי בנט ונתניהו העבירו את האחריות על גורל הממשלה לכחלון, המתנגד למינוי בנט לתפקיד שר הביטחון, בליכוד יוצאים נגד דרישתו לקבל את התיק. ח"כ השכל: "המחנה הלאומי לא יסלח לבנט אם נלך לבחירות בגלל משחקי אגו". ח"כ קיש: " טעות לתת לבנט את תיק הביטחון"

צילום: צלמי וואלה

חברי כנסת מהליכוד התייחסו היום (שבת) לאפשרות של בחירות מוקדמות, ולדרישתו של השר נפתלי בנט לקבל לידיו את תיק הביטחון, ותקפו אותו על כך. ח"כ שרן השכל אמרה באירוע שבתרבות בקריית אונו כי בנט הוא "תכסיסן פוליטי", וש"המחנה הלאומי הימני לא יסלחו לו אם נלך לבחירות בגלל משחקי אגו וכבוד".

עוד הוסיפה השכל כי "אם בנט היה אידיאולוג אמיתי, הוא לא היה רק מאיים בהליכה לבחירות על תיק הביטחון, מספר חודשים לפני שהן מתקיימות. גם אנשי הציונות הדתית מבינים שבנט אינו ביטחוניסט אידיאולוג".

על התפטרותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן אמרה השכל, חברת ועדת חוץ וביטחון כי הוא "ביצע מהלך פוליטי, לא מהלך אידיאולוגי. הוא מנסה להיאחז בגלגל הצלה, מפני שהוא מבין שהבטחות הבחירות שלו לחסל את העניש ולהעביר חוק עונש למוות למחבלים לא מתממשות".

עוד בוואלה! NEWS:
מקורבי בנט: "הולכים לבחירות"; אנשי נתניהו: "ינסה לשמור על הממשלה"
בנט לנתניהו: "ההרתעה נשחקה, אני צריך להיות שר הביטחון"
ליברמן: יש חברי קבינט שטרפדו כל החלטה - ורצו לתקוף בתקשורת

נפתלי בנט במהלך כנס השקת הנושא השנתי של מערכת החינוך לשנת תשע?ט, מרכז וואהל, רמת גן 15 בנובמבר 2018. מגד גוזני, חדשות "הארץ", מערכת וואלה! NEWS
"לא אידיאולוג - תכסיסן". בנט/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני, חדשות "הארץ"

גם חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד) ירה חצים לעברו של שר החינוך, ואמר באירוע שבתרבות בשוהם כי "עם האתגרים הביטחוניים של ישראל בעזה ובסוריה, אני חושב שזו תהיה טעות לתת לבנט את תיק הביטחון".

את הדברים אמרו השניים ברקע פגישתם אתמול של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובנט, שהציג אולטימטום ודרש את תיק הביטחון. נתניהו לא נענה לדרישתו של בנט, ותיק הביטחון יועבר אליו. אחרי הפגישה אמרו מקורבי בנט כי יש ללכת לבחירות, אולם מסביבת נתניהו התעקשו כי יש לשמור על הממשלה, והאחריות מונחת לפתחו של שר האוצר משה כחלון, שמתנגד למינויו של בנט לתפקיד.

בדבריו היום הוסיף קיש כי "כחלון היחיד שיכריע אם יהיו בחירות עכשיו. הוא התחיל קמפיין בחירות כבר לפני כמה חודשים. זו תהיה טעות מצדו של שר האוצר לדחוף לבחירות, כשתקציב 2019 מחייב תיקונים".

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, שיגר גם הוא מסר היום על אפשרות הקדמת הבחירות, והצהיר כי במחנה הציוני "קוראים לבחירות עכשיו, מוקדם ככל האפשר. הגיע הזמן שתהיה ממשלה שמציעה תקווה".

עוד באותו נושא

מקורבי בנט: "הולכים לבחירות"; אנשי נתניהו: "ינסה לשמור על הממשלה"

לכתבה המלאה
בנימין נתניהו בפסגת המנהיגים בפריז - 11/11/18. רויטרס, רויטרס
מטיל את האחריות על כחלון. נתניהו/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully