וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בשרון: רוכב אופנוע כבן 30 נהרג ליד מחלף ירקון

17.11.2018 / 16:03

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר שביצעו בו ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. בוחני תנועה נמצאים במקום ובודקים את נסיבות התאונה. כביש 40 לכיוון דרום נחסם לתנועה

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג היום (שבת) מפגיעת כלי רכב פרטי ליד מחלף ירקון לכיוון הוד השרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר שביצעו בו ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. בוחני תנועה נמצאים במקום ובודקים את נסיבות התאונה. בשל התאונה, כביש 40 לכיוון דרום נחסם לתנועת כלי רכב וציבור הנהגים התבקש לעשות שימוש בדרכים חלופיות.

פארמדיקית מד"א יונת דסקל וחובש רפואת חירום במד"א אלי בן שמחון שנכחו באירוע סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו בצומת בצד הכביש גבר כבן 30 שוכב על הכביש מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, מצבו היה קריטי הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו, נהג הרכב גבר בשנות ה-30 לא נזקק לטיפול רפואי".

לקריאה נוספת:
הופיע על המכ"ם - ונעלם: ליברמן עשה רוח, ואיתה גם חלף
חשד לפגע וברח: ילד בן חמש נהרג מתאונה בכפר באזור אום אל-פחם

תאונת דרכים במחלף הירקון 17 בנובמבר 2018. דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א

אמש, אישה בת 79 נהרגה מפגיעת אוטובוס בנצרת עילית. היא נפצעה אנוש וצוותי מד"א פינו אותה לבית החולים האיטלקי בנצרת. לאחר זמן קצר קבעו הרופאים את מותה. מבירור ראשוני של נסיבות התאונה עלה שהולכת הרגל נפגעה מאוטובוס בזמן שחצתה את מעבר החצייה. בוחני תאונות דרכים פתחו בחקירת המקרה. נהג האוטובוס, צעיר בן 34 תושב העיר, עוכב לחקירה.

עוד באותו נושא

אוטובוס דרס למוות הולכת רגל בת 79 בנצרת עילית

לכתבה המלאה
תאונת דרכים במחלף הירקון 17 בנובמבר 2018. דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
האופנוע שנפגע, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully