וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: ילד בן חמש נהרג מתאונה בכפר באזור אום אל-פחם

הילד פונה לבית החולים העמק תוך ניסיונות החייאה, אך הצוותים נאלצו לקבוע את מותו. הנהגת הפוגעת, תושבת מועוואיה, תיחקר במשטרה. במקביל נקבע מותה של לאה חלדרוב שנפגעה מרכב ביציאה מסביון לפני כעשרה ימים. "המשפחה עם עיניים נפוחות מבכי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצוותים קבעו את מותו של הילד ממועוואיה. בית החולים העמק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ילד בן חמש נהרג היום (רביעי) בתאונת פגע וברח במועאוויה שבאזור אום-אל פחם. הוא פונה אל בית החולים תוך ניסיונות החייאה ללא סימני החיים, וצוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו. הנהגת הפוגעת, צעירה בת 25 תושבת הכפר, התפנתה עצמאית לבית החולים העמק שבעפולה ורכבה נתפס לצורך החקירה. המשטרה הודיעה כי היא תיחקר על ידי בוחני תנועה במשטרה.

בתוך כך, מתה מפצעיה לאה חלדרוב, הולכת רגל בת 49 שנדרסה לפני כעשרה ימים בתאונת פגע וברח ביציאה מסביון. לאחר התאונה פונתה חלדרוב לבית החולים שיבא שבתל השומר כשהיא במצב קשה ולפני כיממה עברה מוות מוחי. חוקרי משטרת תל אביב עצרו את הנהגת הפוגעת, תושבת חדרה, שטענה כי נמלטה מזירת התאונה מאחר שנבהלה.

לאה חלדרוב מאור יהודה שנהרגה בתאונת פגע וברח. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
"המשפחה לוחשת תפילה בתחנונים לאמא". לאה חלדרוב/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

חלדרוב, תושבת אור יהודה, הותירה אחריה בעל ושישה ילדים. במשך עשרת הימים האחרונים בילו בני המשפחה סמוך למיטתה של חלדרוב בכל שעות היממה והיום בישרו לילדיהם, שאחד מהם בצה"ל, את הבשורה על מותה. הלווייתה התקיימה היום בבית העלמין ירקונים שבפתח תקווה.

עו"ד ארביב, שמייצג את המשפחה, סיפר בצער כי "בעקבות פניית קרוב משפחה הגעתי לסייע למשפחה בעת הצרה בבית החולים, ראיתי מחזה בלתי נתפס בבית החולים, משפחה שעומדת וכולם עם עיניים נפוחות בבכי, ממררת בבכי, אחרי ללילה ללא שינה, לוחשות תפילה בתחנונים לתפילת אמא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully