וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמת המטרידה מאחורי סרטון הדובון המטפס שכבש את העולם

12.11.2018 / 0:04

סרטון מהרי רוסיה עורר סערה גדולה ברשת: דובון קטן שטיפס במעלה הר מושלג לאמו, והראה נחישות אחרי שכמעט נפל למותו, הטריף עשרות מיליונים, עם תגובות קיצוניות והסבר מדאיג

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

בסרטון -דובים שטיפה יותר נהנים בשלג

סרטון של דובון קטן מטפס במעלה הר מושלג כבש בשבוע שעבר את לבם של גולשים בכל רחבי העולם. הסרטון, שצולם על ידי גולש רוסי, זכה למיליוני שיתופים ועשרות מיליוני צפיות ברשתות החברתיות, אחרי שהוצג לראשונה על ידי Canadian Geographical Society. בסרטון נראית אמא דובה מטפסת לפסגת הר מושלג במגדאן, רוסיה, ואחריה בצעדים קטנים מטפס דובון קטן שמנסה להדביק אותה ומתקשה לטפס במעלה ההר המושלג, כשהוא נאבק בתנאים הקשים.

בסרטון נראה הדובון הקטן מתאמץ כדי להגיע לאמו, מתקרב אליה לפסגה, ואז שוב נופל ומידרדר מטה. תוך שניות הוא נופל מטה עשרות מטרים, ואף נדמה שאולי עלול להיפגע קשות מהנפילה בסצינה מפחידה שגורמת לכל צופה להחסיר פעימה - אבל אז הוא מתאושש, ממשיך בדרכו ומעלה, ומתאחד עם אמו, ברגע שאי אפשר שלא להתרגש ממנו.

עוד בנושא
"מוות איטי וכואב": תמונת דב הקוטב הגווע מזעזעת את עולם המדע
צפו: המפגש הקרוב ביותר של אדם עם דובת קוטב

ככה זה נראה

התגובות לסרטון, כצפוי, סוערות. יש צופים שמקבלים השראה מהסרטון, מודים ש"זה עשה לי את היום, כמעט קיבלתי התקף לב", כשתגובה נפוצה היא ש"כולנו צריכים ללמוד מהדובון הקטן על נחישות ומסירות, תמיד תסתכלו למעלה, אל תעצרו, בלי פחד". מנגד רבים האשימו את הצלמים. "אם לא הייתם שם, אולי הדובון ואמו לא היו כל כך מבוהלים ורוצים לברוח מהמקום", כתב אחד הגולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully