וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על בית ספר ועל תחנת משטרה: שני משליכי רימונים נעצרו בת"א

11.11.2018 / 10:25

המשטרה עצרה בת 18 וחשוד נוסף, בנו של עבריין מיתולוגי שנחשב בעבר לגדול יבואני הסמים, לאחר שרימון הושלך על גג בי"ס במתחם גינדי. במקרה נוסף בינואר, הושלך רימון על תחנת משטרה בלב ת"א לעיני עוברי אורח

רימון הלם נזרק לעבר תחנת לב תל אביב ברחוב דיזנגוף. אבי כהן
הרימון הושלך לעיני עוברי אורח. תחנת לב דיזנגוף/אבי כהן

שני חשודים, בהם בנו של עבריין ישראלי מיתולוגי, נעצרו אתמול (שבת) בחשד להשלכת רימון על בית ספר במתחם גינדי בתל אביב ועל תחנת המשטרה ברחוב דיזנגוף. בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על שמיעת קול נפץ, ושוטרי משטרת ישראל, בהם חבלנים, הגיעו למקום ואיתרו רימון הלם על הגג.

השוטרים הגיעו אל שני החשודים, עצרו אותם ולקחו אותם לחקירה בתחנת משטרת לב תל אביב. היום הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. אביו של אחד מהעצורים, בן 32 מתל אביב שחשוד במעורבות בשני המקרים, היה עבריין בכיר בעבר שהוגדר בשנות ה-80 וה-90 כגדול יבואני הסמים בישראל. העצורה נוספת, צעירה בת 18 ותושבת תל אביב אף היא, על פי החשד מעורבת בהשלכת הרימון על גג בית הספר.

עוד בוואלה! NEWS:
מרדף אחרי החרדים וביקורי בית: הקרב האחרון על עיריית ירושלים
סערת השקת ספר המחבל תגיע לכנסת: "בל"ד נותנת במה לרוצח חיילים"
נתניהו על העברת הכספים מקטאר: "ברגע זה - זהו הצעד הנכון"

פרויקט גינדי שרונה. ניב אהרונסון
פרויקט גינדי בשרונה/ניב אהרונסון

את השלכת הרימון על התחנה בדיזנגוף, שאירעה ב-23 בינואר, הגדירו במשטרה כחציית קו אדום. לא היו נפגעים באירוע ונזק קל נגרם למבנה. בעקבות השלכת הרימון, שבוצעה בעת שהרחוב היה הומה בעוברי אורח, סגרו השוטרים לתנועה את הקטע הכביש וניסו לאתר את החשוד - אך הוא ככל הנראה נמלט על גבי אופנוע. במשטרה עדיין בודקים את הרקע לשני האירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully