וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיעו מים עד נפש": עובדי רשות התעופה מאיימים לשבש את הטיסות

ועד העובדים הודיעו כי ביום ראשון ישובש לוח הטיסות עקב אספות הסברה, במחאה על פגיעה בעובדי הקבלן ואי עמידה בהסכמים. "ההנהלה לא מכבדת את ההסכמים, נמשיך עם זה עד שמישהו יתעשת"

לוח נחיתות בנתב"ג, 22 במרץ 2016. מאצ'י הוף
לוח טיסות בנתב"ג בשנת 2016/מאצ'י הוף

ועד עובדי רשות שדות התעופה הודיע היום (שני) כי ביום ראשון הקרוב ייתכנו שיבושים בלוח הטיסות ועיכובים עקב אספות הסברה, אשר הוועד מקיים במחאה כי לטענתם נגרמת פגיעה בעובדי קבלן, ואי עמידה בהסכמים.

לפי הוועד, אחד ההישגים אליהם הגיעו במסגרת ההסכמים שנחתמו בין הוועד לבין רשות שדות התעופה והאוצר נוגעים בכך שתצומצם כמות עובדי הקבלן, ובכל שנה ייקלטו עובדים בהעסקה ישירה. בוועד עובדי הרשות טוענים שהאוצר לא עומד בהתחייבויותיו.

פנחס עידן, יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, אמר לוואלה! NEWS כי "ביום ראשון יהיו אספות הסברה, ומטרתן להסביר לעובדים מדוע ההנהלה לא עומדת בהסכמים חתומים באישור כל הגורמים לרבות משרד האוצר. בהסכם נקבע עם האוצר כי כל שנה ייקלטו עובדי קבלן להעסקה ישירה, ובפועל כלום לא קרה. הגיעו מים עד נפש".

לקריאה נוספת:
תיעוד: רעול פנים, שודד באיומי אקדח סניף בנק דואר בקריית ים
אח"י שוחד: היום השחור של חיל הים - ושל אנשי סודו של נתניהו

נתב"ג. ShutterStock
נמל התעופה בן גוריון ב-2016/ShutterStock

עוד אמר עידן כי "ההנהלה לא מכבדת את ההסכמים ולכן אנחנו נעשה אספות הסברה במהלך היום במשמרת בוקר, צהריים וערב. אנחנו נמשיך עם זה עד שמישהו יתעשת".

ממשרד האוצר נמסר כי "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully