וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר טוען: "אומואמואה הוא כלי טיס חוצני נשלח לבחון את מערכת השמש"

7.11.2018 / 8:35

עצם זר שנצפה במערכת השמש בשנה שעברה נחשד כ"חלק מטכנולוגיה חוצנית שנשלחה לכאן לבחון אותה", על פי מחקר שנערך לאחרונה. התצפית עוררה סערה גדולה בעולם המדע

אומואמואה - גוף בין כוכבי (אשר התגלה חולף דרך מערכת השמש בשנת 2017/Gemini Observatory

העצם הזר הראשון שחדר לתוך מערכת השמש שלנו עשוי להיות כלי טיס שנשלח על ידי חוצנים כדי לבחון סימני חיים, כך נטען במחקר שפורסם בשבוע שעבר, על ידי אסטרונומים מאוניברסיטת הרווארד. מדובר בעצם חללי שזכה לשם "אומאמואה", שעל פי מרבית החוקרים הוא אסטרואיד בין כוכבי אשר התגלה חולף דרך מערכת השמש בשנת 2017. בתחילה הוא זוהה ככוכב שביט לא מחזורי, אולם תצפיות נוספות הראו כי אין לו קומה או זנב, ולכן היה לגוף הראשון המסווג מחדש בתור אסטרואיד, והגוף הראשון הבין כוכבי המגיע מכיוון קבוצת הכוכבים נבל. לעומת זאת המחקר החדש טוען שנאוד ייתכן שזהו ככל הנראה לא אסטרואיד אלא כלי בדיקה שנשלח לכדור הארץ על ידי יצורים בעלי תבונה שחיים להם במעמקי החלל.

אומאמואה קיבל תאוצה לא מוסברת בשעה שחלף בתוך החלק הפנימי של מערכת השמש. בגלל שלעצם יש תכונות דומות לזה של אסטרואידים, האסטרונומים מחברי המחקר מעריכים שהתאוצה היא כתוצאה מכך שמדובר בכלי טיס קטן ממקור לא ברור, שנדחף על ידי קרינת השמש.

עוד בנושא:
"פיצוץ ענק נצפה במאדים" - האם נאס"א מסתירה מאיתנו משהו?
"סקס עם חייזרים זה הדבר הכי מהנה שעשיתי" - העדויות נחשפות בספר חדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully