וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד רפובליקני: לא יהיה שלום עד שהיהודים והמוסלמים יתנצרו

4.11.2018 / 23:50

מארק האריס, רפובליקני המתמודד לייצוג מדינת צפון קרולינה בקונגרס האמריקני, פעל ככומר נוצרי בפטיסטי בצפון קרולינה. במהלך כהונתו ככומר, דיבר נגד האסלאם ואמר שהוא "מסוכן" ו"עבודה של השטן"

עריכת וידאו: ניר חן

מארק האריס, מועמד רפובליקני מטעם מדינת צפון קרולינה לקונגרס האמריקני, אמר במהלך דרשה שקיים במשך כהונתו ככומר בשנת 2011 כי לא יהיה שלום בישראל כל עוד היהודים והמוסלמים שבמדינה לא יתנצרו - כך דווח ב-CNN. בנוסף לכך, בשנת 2010 המועמד דיבר נגד האסלאם ואמר שהוא "מסוכן" ו"עבודה של השטן".

האריס פעל ככומר נוצרי בפטיסטי בעיר שרלוט שבצפון קרולינה עד שהתפטר בשנה שעברה על מנת לרוץ לקונגרס. במהלך דרשה שקיים בשנת 2011, האריס סיפר על ביקור שקיים בישראל, ואמר כי "אי אפשר להיות על האדמה הזאת, עם כל עוצמתה, מבלי להבין את המתחים התמידיים בין הפלסטינים לבין היהודים". לדבריו, "לא יהיה שלום בירושלים עד שיבוא היום בו כולם ישתחוו, כולם יודו שישו הוא האל".

כתבות נוספות בוואלה! NEWS:
"יש הרבה פצועים": רגעי האימה אחרי התאונה הקטלנית בכביש 90
חשד לחיסול: שני גברים כבני 30 נהרגו בפיצוץ רכב בדרום ת"א

מארק האריס, מועמד רפובליקני לבחירות ארה"ב, במהלך נאום. CNN, מערכת וואלה! NEWS
האריס במהלך נאום בצפון קרולינה/מערכת וואלה! NEWS, CNN

לא היו אלה ההתבטאויות היחידות של המועמד שנחשבות לשנויות במחלוקת. בדרשה שנשא ב-2014, האריס הראה סרטון בו נטען כי האסלאם משתלט על העולם. המועמד ציין אז שהוא "הזדעזע", וכי "מה שהוא הראה הציג עובדות שיש לחשוף אותן ומהר". הסרטון עלה ליוטיוב ב-2009, וטוען כי התרבויות האירופיות והאמריקניות בירידה עקב ירידה באחוזי הילודה, לצד עליית הילודה בקרב המוסלמים.

האריס מתמודד במרוץ צמוד נגד המועמד הדמוקרטי למדינת צפון קרולינה, דן מקקרידי. דובר הקמפיין של האריס סרב להגיב לבקשה לתגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully