וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש הרבה פצועים": רגעי האימה אחרי התאונה הקטלנית בכביש 90

החשוד, תושב חיפה, שלפי החשד גרם למותם של שישה עובדי מפעל "עוף טוב" בתאונה, שומר על שתיקה בחקירתו. מחר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו. אחיינם של שניים מההרוגים ספד להם: "אנשים טובים שעזרו לכולם"

צילום: רוני כנפו

אחרי ששישה בני אדם נהרגו בתאונה הקטלנית בכביש 90, הנהג הפוגע - תושב חיפה - יובא מחר (שני) להארכת מעצר בבית המשפט. החשוד, שזו אינה העבירה הראשונה שלו, שומר בחקירתו על זכות השתיקה. קורבנות התאונה עשו את דרכם הבוקר לעבודתם במפעל "עוף טוב", כאשר משאית התנגשה ברכב ההסעות בו נסעו. ארבעה פצועים נוספים באורח קל פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

בהקלטה של שיחת הטלפון למד"א נאמר: "תאונת דרכים ליד צומת פצאל. יש הרבה פצועים. הרבה הרבה הרבה פצועים". עוד נשמע האזרח שהתקשר למד"א כשהוא אומר כי "יש עשרה אנשים ופצועים ממש קשה. שמונה עד תשעה פצועים, מתוכם לכודים, פצועים קשה עם פציעות רב-מערכתיות. צריך כיבוי במקום. יש כאן חילוצים קשים".

עוד בוואלה! NEWS:
"חוששים לצאת מהבית": האלימות ביישובים הערביים אחרי הבחירות
התפרצות החצבת: שתי תלמידות מצפת חלו; תלמידים חוסנו באשדוד
הסתיו כבר כאן: לקראת שבוע של גשמים, רעמים וחשש לשיטפונות

תאונה בכביש 90 4 בנובמבר 2018. רוני כנפו
זירת התאונה, הבוקר/רוני כנפו

ההרוגים בתאונה הקטלנית הם רג'אי זאהדה ולוטפי זאהדה, אחים מוואדי ג'וז, מגד סמארה מכפר עקב, מגד עסליה מכפר עקב אף הוא, עלאא' קירש ואחמד איובי מא-זעים. מוחמד זאהדה, אחיין של רג'אי ולוטפי, סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "הם היו בדרך לעבודה במשחטה של 'עוף טוב'. היו איתם גם שניים מהילדים שלהם. הבן של רג'אי נפצע קשה והבן של לוטפי נפצע קל". הוא הוסיף כי עכשיו הם כולם ביחד בבית בוואדי ג'וז ומחכים לשחרור הגופות כדי שיוכלו לקבור אותם. "שניהם אנשים טובים שעזרו לכולם", אמר.

אחיינו של עלאא' קירש כתב בפייסבוק: "דודי הלך היום לעולמו בתאונת דרכים מצערת. הוא היה בדרכו לעבודתו ואיתו היה בנו הקטן מוחמד, שאלוהים חס עליו והוא רק נפצע. כעת הוא נמצא בבית חולים ומקבל טיפול".

עוד באותו נושא

17 הרוגים בשבועיים: התקציב לכביש הדמים מתעכב - והקטל נמשך

לכתבה המלאה
רג'אי זאהדה. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
רג'אי זאהדה/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק
לוטפי זאהדה. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
לוטפי זאהדה/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

מחקירה ראשונית עולה כי אחד הרכבים סטה לנתיב של האחר לאחר עיקול, ובעוד שהיה ניסיון מצידם להגיב ו"לתקן" את ההתנגשות העתידית על ידי סיבוב ההגה, הם לא הספיקו והתנגשו חזיתית. "לפי מה שאנחנו יכולים לומר כעת, מדובר בסטייה של אחד הרכבים שכנראה גרם לתאונה. נהג המשאית עדיין בחקירה. לאחר חקירת הנהג ונסיבות התאונה, נצא בהודעה רשמית", כך אמר נאדי סולימן, קצין משטרה שהגיע לזירת האירוע.

פרמדיק מד"א דניס פולקוב שחזר: "הרכב המסחרי היה עם פגיעה קשות מאוד בחלקו הקדמי. שני פצועים בשנות ה-30 לחייהם שכבו על הכביש, כשהם סובלים מפציעות קשות בפלג גופם העליון ושמונה מנוסעי הרכב נלכדו בתוכו".

עוד סיפר כי שישה נפגעים שחולצו מהרכב היו מחוסרי הכרה עם פציעות רב מערכתיות קשות מאוד, "הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם בשטח. נהג המשאית שהתהלך בזירה נבדק ולא נזקק לפינוי לבית חולים".

תאונה בכביש 90 4 בנובמבר 2018. רוני כנפו
זירת התאונה, היום/רוני כנפו
תאונה בכביש 90 4 בנובמבר 2018. רוני כנפו
זירת התאונה, היום/רוני כנפו
תאונה קטלנית כביש 90 מיניבוס ומשאית. דוברות כב"ה מחוז יו"ש, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כב"ה מחוז יו"ש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully