וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילומים של נאס"א חשפו משהו מוזר מאוד ובלתי מוסבר באוקיינוס

12.11.2018 / 9:30

בתמונת לוויין ששחררה נאס"א ניתן לראות נקודת חום חריגה בלב ים שומם. אחרי שחוקרים נמנעו לקבוע במה מדובר, חובבי הקונספירציות קפצו על המציאה

secureteam10

נאס"א פרסמה בשבוע שעבר תמונת לוויין החושפת "אנומליה תרמית" משונה באמצע האוקיינוס האטלנטי - מה שמעורר כעת (כמובן) גל של תיאוריות קונספירציה על חייזרים, בסיסים צבאיים תת קרקעיים וכדומה. במונח "אנומליה תרמית" הכוונה היא לנקודה על המפה בה נרשמה טמפרטורה גבוהה וחריגה מבדרך כלל - לה מתקשים כעת החוקרים למצוא את המקור. בדרך כלל הנקודה האדומה על המפה מצביעה על שריפה - רק שהפעם הטמפרטורה הגבוהה נרשמה בלב ים, כשאין שום יבשה או פעילות וולקנית שתביא לשינוי קיצוני בטמפרטורה.

התמונה פורסמה רק כעת, אולם צולמה ב-14 ביולי בשנה שעברה. לוויין סוכנות החלל Suomi NPP צילם תמונה "מזהה חום" בשטח של דרום אמריקה והאוקיינוס השוכן לו, אולם כמה מאות קילומטרים ממזרח לחוף הברזילאי, ניתן לראות בבירור נקודה אדומה מבודדת שמצביעה על חריגות תרמיות בלתי מוסברות לאזור. פטרישיה אוליבה, חוקרת באוניברסיטת מאיור, שהייתה מעורבת בעבר בפיתוח מערכת לגילוי אש, אמרה: "ברור שאש לא בוערת באמצע האוקיינוס. חייב להיות לזה הסבר אחר".

צילומים של נאס"א חשפו משהו מזור באוקיינוס האטלנטי. secureteam10, אתר רשמי
רואים את הנקודה האדומה בלב ים? לכו תסבירו את זה/אתר רשמי, secureteam10

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"פיצוץ ענק נצפה במאדים" - האם נאס"א מסתירה מאיתנו משהו?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully