וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב לוינשטיין מחזק את הקואליציה: "משפחה חד מינית - סטייה ועיוות מוסרי"

4.11.2018 / 17:28

במכתב ששיגר ליו"ר הקואליציה דוד אמסלם והגיע לידי וואלה! NEWS, משבח הרב הידוע בהתבטאויותיו נגד קהילת הלהט"ב את הח"כים על כך שמנעו את חוק הפונדקאות. הוא אף תקף את ח"כ שמולי שפנה אל רה"מ בקול חנוק מדמעות בכנסת: "המשיך בשיטה המניפולטיבית להשתקת הדיון המוסרי"

צילום: ערוץ הכנסת

הרב יגאל לוינשטיין, מראשי המכינה הקדם צבאית בעלי ומהרבנים הבולטים בציונות הדתית, כתב בסוף השבוע מכתב פתוח ליו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם מהליכוד שבו ביקש לחזק את עמדת הקואליציה נגד הליך פונדקאות לאבות יחידנים. במכתב שהגיע לידי וואלה! NEWS לוינשטיין תוקף בחריפות את הקהילה הלהט"בית ואת ח"כ איציק שמולי מהמחנה הציוני שנשא נאום במליאת הכנסת, במהלכו פנה בקול חנוק לראש הממשלה וביקש "תסתכל לי בעניים ותאמר לי שאני לא מפסיק טוב כדי להיות אבא".

"בכך למעשה המשיך את השיטה להשתמש במניפולציות רגשיות של חד מיניים כדי להשתיק את הדיון המוסרי", כתב הרב על ח"כ שמולי. "על כך יש לומר 'חבר הכנסת איציק שמולי תסתכל לעם היהודי בעיניים, תסתכל טוב לנשמה של עם ישראל, כיצד עולה בדעתך לדרוש מעם התנ"ך, מהעם שהביא את מוסר הנביאים לעולם שראוה במשפחה החד מינית עיוות מוסרי, להיענות לדרישותיך הלא מוסריות והלא צודקות?".

עוד בוואלה! NEWS:
אדלשטיין: לרצח רבין אין שום השפעה על ההיסטוריה
מהגר איראני אסף יותר ממיליון דולר לטובת קורבנות הטבח בפיטסבורג
שישה הרוגים וחמישה פצועים קשה בתאונת דרכים קטלנית בכביש הבקעה

הרב לוינשטיין נגד נשים בשירות קרבי: "אין מקום יותר הרסני למעמד האישה מאשר צה"ל". אתר רשמי
"מניפולציות להשתקת הדיון המוסרי", הרב יגאל לוינשטין/אתר רשמי

את הטענות של האופוזיציה בדיון שהתקיים במליאה הגדיר הרב לוינשטיין כ"נוגדות את המוסר והצדק היהודי" וקובע כי "משפחה חד מינית איננה משפחה". לדבריו, "זו סטייה ועיוות מוסרי". בהמשך הרב ציין כי "רק עולם שאיבד את האמת ואת המשמעות, יכול להתיר זוגות חד מיניים ועוד למלא את דרישותיהם להביא ילד באופן שבו תנוצל אישה אחרת לפתרון מצוקותיהם".

הרב שידוע בהתבטאויותיו נגד הקהילה הלהט"בית תהה במכתב "האם בשביל להיות אבא מותר לרמוס מוסר וצדק ונשים? האם בשביל מימוש צורך אישי מותר להביא ילד להורות לא נורמלית, להורות בלא לדעת מי האימא ולגדול בלי אימא? וכי מצוקה של גבר תצדיק לאמלל את הילד? להביאו לעולם שנגזר עליו לעולם לא לדעת מי אימו? זו אינה מוסריות אלא אכזריות שמקורה באנוכיות". הרב הוסיף: "מי קבע שיחיד או יחידים יכולים לכפות על הרוב את מצוקותיהם וחולשותיהם בשם זכויות הפרט? מדינה זה לא מושג מופשט אלא ביטוי לריבונות של עם. ולעם יש ערכים וזהות".

עוד באותו נושא

נתניהו: תומך בפונדקאות ללהט"ב, אך אין לנו הרוב הדרוש לכך בקואליציה

לכתבה המלאה
מפגש פתוח עם יו"ר הקואליציה דוד אמסלם, כנסת, ירושלים, 5 בפברואר 2018. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
"יישר כוח לקואלציה". ח"כ אמסלם/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

בסיום מכתבו קבע הרב לוינשטיין כי "התא המשפחתי האידאלי והמוסרי הוא של אבא ואימא. זו הפנינה שבכתר של עם ישראל. לצערנו, העולם הפוסט מודרני מנסה לעקור בכל דרך את האידיאל הקדוש והטהור של בית נאמן בישראל" ואף סיכם: "יישר כח לקואליציה ולכל מי שלא מאפשר הרס לתא המשפחתי הנורמלי בשם מניפולציות רגשיות".

אל הדברים הגיב ח"כ שמולי שאמר ללוינשטיין: "אתה אל תסתכל לי בעיניים, אתה פרצופה המכוער ביותר של היהדות הקנאית והחשוכה שנהייתה כאן. הסטייה היחידה כאן היא שהמדינה מספיק מטומטמת כדי לשלם עדיין משכורת למפיצי רעל ושטנה כמוך, עם דעות כמו של האייתולות בטהראן. עאלק רב".

איציק שמולי, המחנה הציוני, במסיבת עיתונאים בנושא חוק הביטוח הסיעודי ממלכתי- צו השעה, 12 בנובמבר 2017. ניב אהרונסון
"אתה פרצופה המכוער ביותר של היהדות הקנאית והחשוכה שנהייתה כאן". ח"כ שמולי/ניב אהרונסון

מחאת הפונדקאות לאבות יחידנים צברה תאוצה פעם נוספת בעקבות דיון שיזמה מפלגת יש עתיד יחד עם סיעות האופוזיציה במליאת הכנסת. בדיון שהתקיים לבקשת 40 חברי כנסת, השתתף ראש-הממשלה בנימין נתניהו שאמר כי הוא תומך עקרונית בהליך פונדקאות כזה אך אין לכך את הרוב הנדרש בקואליציה.

יו"ר מפלגת המחנה הציוני אבי גבאי הגיב לפרסום בחשבון הטוויטר שלו: "ה'רב' לוינשטיין פוגע לא רק בח"כ שמולי, אלא גם בעשרות אלפי להט"בים. מי שמעוות את המוסר האנושי זה לוינשטיין. במקום שאני בא ממנו לאיש כזה לא מגיע התואר 'רב'".

גבאי מגיב בטוויטר

ח"כ יעל גרמן (יש עתיד), יו"רית משותפת לשדולה הגאה בכנסת, הגיבה ללוינשטיין וציינה כי "‏דבריו של הרב לוינשטיין על הקהילה הגאה ועל הפונדקאות הם אות קלון לו ולחבריו. אני מצפה מראשי הציונות הדתית לדחות את הדעות החשוכות האלו בשאט נפש".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב ואמר כי "פנייתו של הרב לוינשטיין ליו"ר הקואליציה ובייחוד לח"כ שמולי היא בעצמה עיוות מוסרי. מי שמעליב ומשסה ומסית אינו יכול להמשיך לעמוד בראש מכינה אפילו יום אחד נוסף".

(עדכון ראשון: 11:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully