וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת גולדין טוענת: "הרמטכ"ל אמר שניתן להשיב את הבנים תוך שבוע"

הוריו של הדר גולדין טענו כי בפגישה שקיימו עם הרמטכ"ל הוא אמר להם כי במידה והמערכת הפוליטית תרצה - ניתן להשיב את הבנים בתוך שבוע. לדבריהם, "ראש הממשלה שוב שיחק ברגשות המשפחות החיילים החטופים והונה אותנו". דובר צה"ל: "המשפטים שהוצאו מהפגישה חלקיים ביותר"

עריכה: שניר דבוש

משפחת גולדין קיימה אתמול (שישי) פגישה עם הרמטכ"ל גדי איזנקוט וטוענת כי אמר להם שבמידה והמערכת הפוליטית תרצה - ניתן להשיב את הבנים בתוך שבוע. שמחה ולאה גולדין, הוריו של הדר שנפל במבצע "צוק איתן" וגופתו מוחזקת בידי חמאס בעזה, פרסמו הערב הודעה ובה נאמר כי במהלך הפגישה אמר להם הרמטכ"ל ש"יש לעצור את כל הפרויקטים מול עזה עד להשבת החיילים והאזרחים. לעצור הכול פרט להכנסת מים, מזון, ביוב ותרופות".

משפחת גולדין מסרה בהודעה כי "מהפגישה הקשה הסקנו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא רוצה להשיב את החיילים לישראל. בפעם השלישית ראש הממשלה שוב שיחק ברגשות המשפחות החיילים החטופים והונה אותנו".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי בחירת המפכ"ל: מפקד מג"ב עשוי לזכות ב"פרס הניחומים" של הלוי
לקראת העצרת לרצח רבין: כל החסימות והשיבושים הצפויים בת"א
חמינאי תוקף אחרי הסנקציות: "ארה"ב נכשלה בניסיון לשלוט באיראן"

מסע"ת משפחת גולדין, רמת גן 25 באפריל 2018. ראובן קסטרו
"ראש הממשלה לא רוצה להשיב את החיילים לישראל". לאה ושמחה גולדין, אפריל האחרון/ראובן קסטרו

לדבריהם, נתניהו מסכים לשלם משכורות למנגנון הטרור של חמאס לפני שהוא דורש את השבת החיילים חזרה לישראל. "אנחנו מבקשים מעם ישראל לדרוש מראש הממשלה ושר הביטחון אביגדור ליברמן לעמוד בהתייחסות שנתנו שלא תהיה הסדרה בלי החיילים", אמרו.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "הרמטכ"ל נפגש עם בני משפחת גולדין ביום שישי כפי שנוהג לעשות מעת לעת. המשפטים שהוצאו מהפגישה הינם חלקיים ביותר ואינם מיצגים את הדברים שנאמרו בפגישה. במהלך הפגישה הציג הרמטכ"ל את עמדת צה"ל כפי שבאה לידי ביטוי באופן קבוע בפני הדרג המדיני בשיחות סגורות ואשר לא השתנתה בשנים האחרונות. צה"ל פועל ללא לאות להשיב את השבויים והנעדרים לישראל וימשיך לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully