וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצמות בשגרירות הוותיקן יפתרו את אחת התעלומות הגדולות באיטליה?

31.10.2018 / 11:00

עמנואלה אורלנדי בת ה-15, בתו של עובד בוותיקן, נעלמה ב-1983. גורלה נותר לא ידוע, אך שרידי גופה שהתגלו במקרה פותחים מחדש את התיק

פועלים גילו עצמות בשגרירות הוותיקן באיטליה והמשטרה פתחה בחקירה - כך נמסר הלילה (רביעי) מהוותיקן. בתקשורת האיטלקית דווח כי מומחים פורנזיים בוחנים אם השרידים שייכים לעמנואלה אורלנדי, בתו בת ה-15 של עובד בוותיקן שנעלמה ב-1983.

הוותיקן הסביר כי שרידי העצמות התגלו בעבודות באתר השייך למתחם השגרירות בסמוך למוזיאון המפורסם וילה בורגזה ברומא. ראש התביעה ג'וזפה פינטונה מוביל את החקירה והנחה את המומחים הפורנזיים לקבוע את הגיל, את המין ואת סיבת המוות של הגופה.

גורלה של אורלנדי נותר בגדר אחת התעלומות הגדולות ביותר בהיסטוריה המודרנית של איטליה, אולם בהודעת הוותיקן שמה של הנערה לא הוזכר.

עוד ידיעות מהעולם
הגופות הודבקו ונשטפו מהנהר: מוות מסתורי של 2 אחיות סעודיות בארה"ב
פקיסטן: העליון זיכה אישה נוצריה שנידונה למוות בגין חילול הקודש

עמנואלה אורלנדי, נערה שנעלמה ב-1983 מהוותיקן. אתר רשמי
כרזת חיפושים אחרי עמנואלה אורלנדי/אתר רשמי

בתחילה נקשרה היעלמותה לניסיון אפשרי של גורמים אלמוניים לשחרר את מהמט עלי אג'ה, אזרח טורקיה שניסה להתנקש בחייו של האפיפיור יוחנן פאולוס ה-2 ב-1981 וריצה עונש מאסר עולם בכלא באיטליה.

ב-2005, התקשר אדם אנונימי לתכנית אירוח ואמר כי הסוד לחטיפתה קבור יחד עם אנריקו "רנטינו" דה פדיס, מאפיונר שעמד בראש ארגון פשע שהטיל טרור על רומא בשנות ה-80. המשטרה פתחה את הקבר שלו ברומא ב-2012 וחיפשה אחרי רמזים, אך לא מצאה דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully