וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף והטריד מינית 10 קורבנות: עורך דין מרמת גן נעצר בחשד לפדופיליה

29.10.2018 / 14:08

בית משפט השלום בתל אביב עצר את עו"ד דביר מוסרי מרמת גן בחשד לתקיפתם של לפחות 10 צעירים וצעירות. לפי החשד, נהג לפתות את קורבנותיו במועדוני לילה של המגזר החרדי תוך שהוא מבטיח להם סיוע במציאת שידוך - ואז לסממם ולאנוס אותם. מעצרו הוארך עד ליום חמישי

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
נהג לפתות צעירים במועדוני לילה/ShutterStock

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של דביר מוסרי, בן 48, עורך דין מרמת גן החשוד בתקיפה והטרדה מינית של כעשרה קורבנות, בהם גם צעירה בת 20. מוסרי נעצר בשבוע שעבר, בסיום חקירה ממושכת של משטרת תל אביב. מעצרו הוארך עד יום חמישי הקרוב.

מחומרי החקירה עולה שמוסרי נהג לפתות צעירים בגילאי 17-16, בני ישיבות, מאזור גוש דן. הוא פגש אותם במועדוני לילה של המגזר החרדי ועל פי החשד הבטיח להם כי יסייע במציאת שידוך.

מחומרי החקירה עולה כי מוסרי על פי החשד פיתה את בני הנוער, טשטש אותם ואז אנס אותם כשהם מחוסרי הכרה. עוד בודקת המשטרה חשד לביצוע עבירות מין בצעירה בשנות ה-20 לחייה. המשטרה בודקת האם נפגעו בני נוער נוספים.

בתוך כך, בשבוע שעבר עצרה המשטרה 14 בני אדם בחשד לעבירות פדופיליה באינטרנט, בהם גבר בן 64 מנתניה המשמש כמורה בבית ספר במרכז הארץ. הפרשה נחשפה בתום ארבעה חודשי פעילות סמויה של סוכנת שהתחזתה לקטינה.

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully