וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תולה את הרמקול: לאחר 101 הפגנות מני נפתלי פורש מפעילות המחאה

26.10.2018 / 11:15

לאחר כשנתיים, שלושה מעצרים, שבעה תיקים במשטרה בגין ארגון ההפגנות נגד השחיתות השלטונית ויד שבורה אחת, החליט אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה לפרוש. לדבריו, הוא מאוכזב מאדישותו של הציבור הישראלי, אך ימשיך לתמוך במאבק המוחים

עריכת וידאו: ניר חן

מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה ויוזם ההפגנות שדרבנו את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט למצות את הדין עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודיע היום (שישי) כי בדעתו לפרוש מחר מפעילות המחאה שארגן. "ההפגנה במוצאי שבת, כרגיל בפתח תקווה, תהיה ה-101 והאחרונה שלי", אמר.

נפתלי סיפר כי הוא סוגר את עמותת "צדק ודמוקרטיה", שהקים לצורך מימון המחאה ומשאיר את הובלת ההפגנות לעמיתיו, בהם עו"ד סיגלית קסלר. הוא מאוכזב, אמר, מאדישותו של הציבור הישראלי שאינו מצטרף לגרעין הקבוע והמסור של המפגינים בקרבת ביתו של מנדלבליט ובמקומות נוספים. נפתלי ציין כי הוא ממשיך לתמוך במאבקם של המוחים ומייחל להצלחתם.

עוד בוואלה! NEWS:
השופט דנצינגר אחרי הראיה בפרשת ראדה: סיכוי למשפט חוזר בתיק
ליברמן בכרם שלום: "מקווה שסוף השבוע הזה בעזה יהיה רגוע יותר"
חזרה לשגרה: מזג האוויר יהיה מעונן והגשמים יפסקו בהדרגה

הפגנות נגד השחיתות השלטונית בהבימה, תל אביב 6 בינואר 2018. ראובן קסטרו
מחר תהיה הפעם האחרונה. נפתלי בהפגנה נגד השחיתות השלטונית/ראובן קסטרו

לאחר שזכה בתביעתו בבית הדין לעבודה נגד משרד ראש הממשלה, בעקבות התרשמותה של השופטת דיתה פרוז'ינין כי שרה נתניהו התעמרה בו ובעובדים נוספים, ריכז נפתלי פעולות מחאה נגד השתרכות הליכי החקירות הפליליות נגד הזוג נתניהו. בשיא המחאה, בדצמבר אשתקד, נענו לקריאותיו רבבות אזרחים, שגדשו את שדרות רוטשילד בתל אביב; ואולם חיכוכים בין דוברי המפגינים והשלמת המערכת הפוליטית עם המשך כהונתו של נתניהו גם לאחר המלצת המשטרה להעמידו לדין באשמת שוחד, גרמו להחזרת המחאה להיקף קטן, אם גם מתמיד ועיקש.

לכאורה, היה על נפתלי לרוות נחת מהסימנים המתרבים להתקרבות מנדלבליט להחלטה על הגשת כתב אישום נגד נתניהו ומפתיחת משפטה של רעייתו בתיק המעונות, שנפתלי הוא מהעדים המרכזיים בו. אך לאחר כשנתיים, שלושה מעצרים, שבעה תיקים במשטרה בגין ארגון ההפגנות ויד שבורה אחת, החליט נפתלי לתלות את הרמקול.

עוד באותו נושא

רכבו של אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי הוצת ליד ביתו

לכתבה המלאה
הפגנות נגד השחיתות השלטונית בהבימה, תל אביב 6 בינואר 2018. ראובן קסטרו
רבבות אזרחים נענו לקריאה. מפגינים נגד השחיתות/ראובן קסטרו

התובנה, לדבריו, התגבשה אצלו בחודש וחצי של שהות בפיליפינים, כמשתתף בתוכנית "הישרדות", שעל פרטיה הוא מנוע מלספר טרם שידור פרקיה. "היה לי זמן לחשוב והגעתי למסקנה שהמשפחה שלי סבלה מהפעילות שלי ושאני מוכרח עכשיו להשקיע בה יותר", אמר. לא היה לכך קשר לקשיים ב'הישרדות', הדגיש - אצל שרה, במעון, היה קשה יותר".

מני נפתלי. אלי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
מני נפתלי בביתו/מערכת וואלה! NEWS, אלי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully