וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן בכרם שלום: "מקווה שסוף השבוע הזה בעזה יהיה רגוע יותר"

26.10.2018 / 11:00

ברקע מאמצי ההסדרה המצריים והעברת הדלק הקטארי סייר שר הביטחון בקיבוץ שבעוטף. "המחאה אינה עממית - חמאס שולט בגובה הלהבות", אמר. לאחר שהפגנות יום שישי האחרון היו רגועות יחסית, הדגיש: "סוף שבוע אחד הוא עדיין לא שינוי, תקווה לשבת רגועה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יוסי אלטר

שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיע הבוקר (שישי) לסיור בקיבוץ כרם שלום, שם נפגש עם מפקדי צה"ל וקיים שיחה סגורה עם ראשי רשויות ותושבים. על רקע העברת מכליות הדלק לרצועת עזה במסגרת מימון קטאר ומאמצי ההסדרה, אמר ליברמן לתושבים כי הוא התנגד לכניסת משאיות הדלק לאחר ירי הרקטה לפני יומיים לאשכול. עוד הדגיש כי הממשלה מעוניינת לשוב לשק בעזה שהיה בתאריך ה-29 למרץ השנה.

לאחר שהפגנות יום שישי האחרון עברו באופן שקט יחסית, ציין ליברמן כי הוא מעריך ומקווה כי גם הפרות הסדר היום יעברו באופן דומה. עם זאת, הוסיף: "סוף שבוע אחד הוא עדיין לא שינוי. זה רק אומר זאת אינה מחאה עממית - חמאס לגמרי שולט בלהבות. כשהם רוצים להעלות את האלימות הם מעלים וכשהם רוצים להוריד הם מורידים. אף אחד לא מגיע ברגל לגדר, אלא בהסעות מאורגנות על ידי הארגון".

שר הביטחון אביגדור ליברמן בסיור בקיבוץ כרם שלום 26 באוקטובר 2018. שי מכלוף, מערכת וואלה!
ליברמן ומפקדים, הבוקר/מערכת וואלה!, שי מכלוף
שר הביטחון אביגדור ליברמן בסיור בקיבוץ כרם שלום 26 באוקטובר 2018. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, מערכת וואלה! NEWS
מודעים היטב למצב. ליברמן, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

ליברמן הוסיף כי "כדי להבין את המגמה צריך להמתין ולראות מה יקרה לפחות עד סוף חודש נובמבר, אז אפשר יהיה להסיק מסקנות כאלו ואחרות". כשנשאל על המצב עם ירדן ענה: "אין שום עימות עם ירדן, רק הידברות. שמעתי את שר החוץ הירדני מדבר על מחויבותם להסכם השלום והיא מוחלטת. אני לא מזהה שינוי ביחסים עם הירדנים".

שר הביטחון אביגדור ליברמן בסיור בקיבוץ כרם שלום 26 באוקטובר 2018. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, מערכת וואלה! NEWS
"החלוצים של המאה ה-21". ליברמן ותושבים, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

בשיחה עם חברי כרם שלום כינה אותם השר "החלוצים של המאה ה-21". ליברמן הדגיש כי הצמרת המדינית-ביטחונית מודעת היטב למצב השורר במקום ולדבריו כולם מחפשים את הפתרון הטוב ביותר. "אנחנו מעריכים מאוד את יכולת העמידה והמסירות שלכם ושלמרות הכל אתם ממשיכים לגדל כאן ילדים, לעבוד וללמוד", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully