וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבא תחזיק, אתה עוד שניה בבית": בנו של רומן זדורוב מחכה לאביו

25.10.2018 / 22:23

אחרי ההתפתחות בפרשת תאיר ראדה, שבה הורשע רומן זדורוב, אמר בנו לאון בן ה-12 כי הוא ממתין לאביו: "אנחנו מחכים לו, מקווים שהוא יחזור". השערה שנמצאה מתאימה לפרופיל הגנטי של אדם אחר הביאה את סנגורו של זדורוב לקרוא למשפט חוזר

צילום: ניב אהרונסון, משרד הבריאות ואלי אשכנזי

"אנחנו מחכים לו, מקווים שהוא יחזור" - כך אמר היום (חמישי) לאון, בנו בן ה-12 של רומן זדורוב, במהלך ריאיון לכלי התקשורת. "אבא תחזיק, אתה עוד שניה בבית", הוסיף בפניה אישית לאביו.

רומן זדורוב הורשע ברצח של תאיר ראדה בדצמבר 2006 בשירותי בית ספר בקצרין. עו"ד ירום הלוי, סנגורו של זדורוב, הורה לבדוק את השערות שנמצאו בזירת הרצח, שאחת מהן נמצאה תואמת לדנ"א של א"ח, בן זוגה לשעבר של א"ק שנחקרה בעבר בפרשה. עו"ד הלוי סבור כי לפי הממצאים שהתגלו, ניתן להורות על משפט חוזר לזדורוב וקרא "לשחרר את רומן לאלתר".

לקריאה נוספת:
האם העיר תוכל לצאת מהשחיתות? רמת גן יוצאת לבחירות
משקעים בעשרות מילמטרים ושטפונות בזק | התחזית להמשך הסופה

רומן זדורוב החשוד ברצח תאיר ראדה בהכרעת דין, ביהמ"ש המחוזי נצרת. פברואר 2014. ערן גילווארג
רומן זדורוב ב-2016/ערן גילווארג

אמה של תאיר ראדה, אילנה, קראה הערב לפתוח מחדש את תיק הרצח של בתה. "אני הייתי מצפה שראיה כזו תובא בבית משפט ויורו להם לפתוח את התיק. חיכיתי 12 שנה לראיה הזו", אמרה.

"זה קשה לי", הוסיפה אם הנרצחת. "גם אם זה היה הרצון שלי להגיע לרגע הזה. אני הייתי מצפה שראיה כזו תובא בבית משפט ויורו להם לפתוח את התיק". היא הוסיפה כי "צר לי שבמדינה הזו משפחות נרצחים ונרצחות מקבלים את ההודעה מהתקשורת. החקירה הייתה מלאה שקרים, שקרים ושקרים".

הממצאים החדשים עשויים לגרום לכך שהפרקליטות תורה על פתיחה מחדש של חקירת הפרשה ותחקור את א"ח וא"ק. במשטרה אומרים כי הנחיה זו טרם נעשתה. גורם במשטרה הוסיף כי "לממצא יש משמעות אך השאלות סביב השערות עלו כבר עלו בדיונים הקודמים. העובדה כי נמצא ממצא פורנזי אינה יכולה לעמוד לבדה ויש צורך בחיזוקים או בממצאים שייתנו הסבר להימצאות הממצא הפורנזי בזירת הפשע. סביר להניח כי הפרקליטות תבקש לבצע את השלמת החקירה הזו סביב הממצא".

הפרקליטות והמכון לרפואה משפטית קיימו התייעצות לאור הממצאים החדשים. המכון הודיע כי "נמצאו ממצאים חדשים שלא היו ידועים קודם לכן". ד"ר חן קוגל, מנהל המכון לרפואה משפטית, וד"ר נורית בובליל, מנהל המעבדה הביולוגית במכון, אמרו כי בוצעו בדיקות דנ"א, "כדי להשוות שערות שנמצאו על גופתה של תאיר ראדה עם פרופילים גנטיים שונים. הבדיקות בודקו מספר פעמים כדי לוודא את תקיפותן.".

עוד באותו נושא

רצח תאיר ראדה: שערה של א"ח נמצאה על הגופה; "לשחרר את רומן לאלתר!"

לכתבה המלאה
לאון זדורוב 25 באוקטובר 2018. אלי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
לאון זדורוב, היום/מערכת וואלה! NEWS, אלי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully