וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתקפה מכוערת": כתובת נאצה על אנדרטה ללהט"ב שנרדפו בשואה

25.10.2018 / 14:47

על האנדרטה הממוקמת בגן מאיר בתל אביב רוסס הלילה בצבע שחור "Death to LGBT". ראש העיר חולדאי גינה את המעשה והנחה למחוק במהרה את הכתובת: "נמשיך לפעול ולהגן על חברי הקהילה כמו שעשינו עד כה". יו"ר המרכז הגאה: "תוצאה ישירה של ההסתה הפרועה והמתמשכת נגד הקהילה"

ריסוס כתובות נאצה נגד הקהילה הלהטבית בת"א. מערכת וואלה! NEWS
כתובת הנאצה שרוססה על האנדרטה/מערכת וואלה! NEWS

כתובת נאצה נגד קהילת הלהט"ב רוססה הלילה (חמישי) על אנדרטה לזכר ההומואים והלסביות שנרדפו בשואה בגן מאיר בתל אביב. על האנדרטה נכתב בצבע שחור "Death to LGBT". המעשה עורר כעס רב בקרב נציגי הקהילה, וראש העיר רון חולדאי גינה באופן נחרץ את המעשה. בהודעה שפרסם מסר חולדאי כי הוא הנחה למחוק מיד את כתובת הגרפיטי. "נמשיך לפעול ולהגן על חברי הקהילה כמו שעשינו עד כה", נמסר.

עוד בוואלה! NEWS:
הסופה כבר כאן: הצפות וסופות חול בדרום, גשם וברד בגליל ובחרמון
בצל סערת בג"ץ: קליש-רותם עשויה לנצח את יהב בסיבוב הראשון בחיפה | סקר
דיווח בארה"ב: חבילת נפץ נשלחה גם לשחקן רוברט דה נירו

ריסוס כתובות נאצה נגד הקהילה הלהטבית בת"א. מערכת וואלה! NEWS
האדרטה בתל אביב, היום/מערכת וואלה! NEWS

חבר מועצת העיר תל אביב מטעם סיעת מרצ ויו"ר המרכז הגאה איתי פנקס ארד אמר בעקבות ריסוס הכתובת כי קהילת הלהט"ב תעמוד "מאוחדת וחזקה מול ההסתה והשנאה, נמשיך וניאבק לשוויון זכויות מלא. לדבריו של פנקס ארד, "המתקפה המכוערת הלילה באנדרטה לזכר חברי הקהילה הגאה שנספו בשואה, היא תוצאה ישירה של ההסתה הפרועה והמתמשכת והאפליה נגד הקהילה הגאה".

פנקס ארד הוסיף כי בחודשים האחרונים נרשמה "עליה דרמטית במתקפות על הקהילה הטרנסית", וציין אירועים אלימים נוספים כלפי חברי קהילת הלהט"ב שאירעו בעת האחרונה. גם בארגון "הפנתרות הורודות" גינו את את הכתובת ואמרו: "אנחנו לא מתפלאים מעוד ועוד פשע שנאה. לא נפחד ולא נפסיק להילחם עד שנקבל שוויון!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully