וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מצוד בתל אביב: חשוד בניסיון פיגוע נעצר בכביש 1

24.10.2018 / 12:25

במוקד 100 התקבלה קריאה על פלסטיני שמתכוון לבצע פיגוע באזור התחנה המרכזית החדשה בתל אביב. חוקרי שב"כ ומשטרה איתרו את החשוד, צעיר כבן 20, ובסיום מרדף שהתנהל אחריו הוא נעצר בכביש 1. לאחר חיפוש בחפציו דבר חשוד לא אותר

עריכה: איתי עמרם

המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) על כביש 1 סמוך לירושלים חשוד שהתכוון לבצע פיגוע בתוך שטח ישראל. ברשותו של החשוד, צעיר בשנות ה-20 תושב ירושלים, אותר תיק שנמצא בבדיקת חבלני המשטרה. סיום חיפוש בחפציו לא אותר דבר חשוד.

בשעות הבוקר התקבלה במוקד 100 קריאה על מחבל שמתכוון לבצע פיגוע באזור התחנה המרכזית החדשה בתל אביב. בעקבות המידע ביצעו חוקרי מרחב יפתח ואנשי שב"כ פעולות לאיתור החשוד, ובסיום מרדף שהתנהל אחריו הוא נעצר כאמור במחלף חמד. במקביל הציבו המשטרה כוחות גדולים באזור דרום תל אביב ובכניסה לעיר.

במהלך המרדף, נכחו כוחות משטרה רבים בתחנת תל אביב ההגנה. נוסעים דיווחו על תנועה מרובה וערב של כחות המשטרה: "לא ברור מה קורה כאן, אבל יש עשרות שוטרי שחולשים על התחנה, נראה שהם מחפשים מישהו או משהו חריג, אחר. אחרת אי אפשר להסביר את זה".

עוד בוואלה! NEWS:
הפקיר ונהג בשכרות, אך לא הרג: כתב האישום נגד יצחק אספה
המיליארדר החדש: לפחות זוכה אחד בהגרלת הלוטו בארה"ב
"ההשלכות יהיו קשות": משרד החינוך עצר את התכנית למניעת אובדנות

מעצר בכביש 1 בחשד לביצוע פח"ע. קבוצת החדשות, מערכת וואלה! NEWS
מעצר החשוד בכביש 1, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, קבוצת החדשות
מעצר בכביש 1 בחשד לביצוע פח"ע. קבוצת החדשות, מערכת וואלה! NEWS
מעצר החשוד בכביש 1, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, קבוצת החדשות

אתמול בבוקר נפצע קל חייל צה"ל בדקירה סמוך למערת המכפלה בחברון. מצה"ל נמסר כי המחבל דקר את החייל סמוך למערת המכפלה, ופצע אותו באורח קל. לאחר מכן כוח נוסף שהיה במקום יחד עם החייל הגיבו בירי, ונטרלו את המחבל. מדיווחים פלסטיניים עולה כי הדוקר נורה למוות.

(עדכון ראשון: 11:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully