וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בדרום ביבי הוא המלך": ההצגה של נתניהו בסיור לקראת הבחירות

24.10.2018 / 10:21

ראש הממשלה דילג בין ערי הדרום וקרא לתושבים להצביע למועמדי מפלגתו בבחירות המקומיות. תומכיו, שהמתינו לו שעות באולמות הצפופים ובחום הכבד, קיבלו אותו בתשואות. נתניהו התייחס למצב ברצועת עזה: "אנחנו מתכוננים לכל תרחיש"

אתר רשמי

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך אמש (שלישי) סיור בערי הדרום במטרה לקדם את מועמדי הליכוד בבחירות המקומיות. המתמודדים, השרים וחברי הכנסת שדיברו בכנסים השונים היו רק דמויות משניות בהצגה של נתניהו. תושבים רבים המתינו לו בציפייה במשך שעות באולמות ובחום הכבד, "בדרום ביבי הוא המלך" אמר אחד הפעילים.

את הערב פתח בערד, שבראשותה עומד ניסן בן חמו, המזוהה עם חבר הכנסת יאיר לפיד ומפלגתו יש עתיד. נתניהו הגיע לעזור לקדם את מועמד הליכוד לראשות העיר, משה אדרי. ערד, שתושביה הפגינו בעבר נגד כמות המסתננים ומהגרי העבודה בעיר, קיבלו מסר חד וברור מראש הממשלה: "אנחנו שומרים על מדינת ישראל ועל גבולותיה. הבאנו את ההסתננות לאפס. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות המון בשביל המקום הזה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בסיור תמיכה במועמדי הליכוד לבחירות המקומיות בדרום עם ראש עייירת שדרות אלון דוידי. יהודה פרץ, מערכת וואלה! NEWS
"סומכים על ראש הממשלה". תומכים בכנס בשדרות, אמש/מערכת וואלה! NEWS, יהודה פרץ

משם המשיך נתניהו לירוחם, שם מועמדת הליכוד לראשות המועצה נילי אהרון נחשבת למקורבת אליו. לאחר מכן הגיע לארוחת ערב סגורה עם פעילים כאורחו של ראש מועצת שדות נגב, תמיר עידאן. בארוחה המצומצמת התייחס ראש הממשלה לנושא הבוער בדרום, המצב הביטחוני בגבול הרצועה: "אנחנו מתכוננים לכל תרחיש וננהל את זה בצורה מאוד נחושה ומחושבת".

נתניהו הוסיף כי "יש לנו עניין עם חונטה תיאולוגית שהשתלטה על שני מיליון איש. הם היו 3,000 לפני ההתנתקות האומללה, השגויה והטרגית. היום הם 65 אלף חמושים המחויבים להשמדתנו, והם לא בני שיח, אבל הם מבינים יפה את המסרים שלנו, ולא ניתן להם להמשיך. הדבר הראשון שאני מחויב לו זה הביטחון. לא רקטות, לא מרגמות ולא בלונים".

עוד באותו נושא

אספקת הדלק הקטארי לרצועה תחודש; נתניהו: "חמאס מבין את המסר"

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בסיור תמיכה במועמדי הליכוד לבחירות המקומיות בדרום עם ראש עייירת שדרות אלון דוידי. יהודה פרץ, מערכת וואלה! NEWS
שעתיים וחצי של ציפייה. דוידי ונתניהו בשדרות, אמש/מערכת וואלה! NEWS, יהודה פרץ

חלק מהמשתתפים בכנס סבורים כי התנהלות הממשלה פחות תקיפה משהיו רוצים, אך כשנתניהו מדבר - הם מקשיבים. "זה נכון, ציפינו למכה קשה על חמאס, אבל אנחנו סומכים על ראש הממשלה. הוא רואה ויודע הרבה יותר מאיתנו", אמר אחד הפעילים.

בתחנתו הבאה, שדרות, ציפו לנתניהו מאות מתומכי ראש המועצה המכהן אלון דוידי, זוכה לתמיכת הליכוד לראשות העיר. לאחר שעתיים וחצי של ציפייה, נכנס ראש הממשלה לאולם הצפוף והרים את האווירה. בקצרה הוא הסביר על מהפכת הפריפריות שעשה בארץ: "לא עוד גדרה-חדרה, כולם שווים". אחת המשתתפות אמרה בסיום דבריו: "חיכינו שעות, אבל היה שווה. הוא מדבר את שפתנו ולא מתנשא, הוא משלנו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנס תמיכה במועמד הליכוד בנתיבות 23 באוקטובר 2018. מערכת וואלה! NEWS
"נתניהו הוא מגנט". כנס התמיכה בנתיבות, אמש/מערכת וואלה! NEWS

בסביבות השעה תשע הגיע ראש הממשלה לתחנה האחרונה בסיורו - נתיבות. בכנס חיכו לו כמעט כל שרי הממשלה בהם שר הביטחון אביגדור ליברמן, שר הכלכלה אלי כהן, שר השיכון יואב גלנט ושר התחבורה ישראל כץ. צמרת הממשלה הגיעה לתמוך בראש העיר יחיאל זוהר, הנחשב לאחד מראשי הערים המקורבים לראש הממשלה, אך למרות שורת הבכירים נתניהו היה גולת הכותרת. "הוא כנראה מבין שבקרוב יש בחירות לכנסת וצריך את ראשי הערים והפעילים, לכן הוא בא לעזור. אין ספק שנתניהו הוא מגנט", העיד אחד התושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully