וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחיטת סוכן: בנו של שלום דומרני יישלח לכלא לשנתיים בהסדר טיעון

23.10.2018 / 18:07

על פי כתב האישום, ניסים דומרני וארבעת שותפיו אשמים בעבירות של סחיטה באיומים, תקיפה, וגרימת חבלה בנסיבות מחמירות כלפי סוכן משטרתי שלווה מדומרני כספים. הבן הודה במעשיו וירצה 23 חודשי מאסר בפועל

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

בית משפט השלום בבאר שבע אישר היום (שלישי) הסדר טיעון עם ניסים (נינה) דומרני, בנו של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני, לפיו ירצה הבן 23 חודשי מאסר בפועל וזאת לאחר שכתב אישום נגדו תוקן ונמחקו שני סעיפי אישום מרכזיים. דומרני הואשם יחד עם ארבעה נאשמים נוספים, כולם תושבי אשקלון, בעבירות כנגד סוכן משטרתי.

על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז דרום, העבירות בהן הודו הנאשמים ניסים דומרני וארבעת שותפיו כוללות סחיטה באיומים, תקיפה, וגרימת חבלה בנסיבות מחמירות. מכתב האישום עולה כי העבירות בוצעו כנגד סוכן משטרתי שהופעל במהלך החודשים נובמבר 2017 עד ינואר 2018 על רקע חוב כספי של הסוכן לניסים דומרני, בגין הלוואות שנטל ממנו בתקופה שקדמה להפעלתו כסוכן.

לקריאה נוספת בנושא:
הבן של שלום דומרני מסתבך: חשוד בחטיפה לצורך סחיטה
בנו של שלום דומרני נאשם בסחיטה באיומים ובחטיפת "חייל" בארגונו

ניסים דומרני, הבן של שלום דומרני ראש ארגון הפשע מהדרום. פייסבוק, אתר רשמי
דומרני/אתר רשמי, פייסבוק

בית המשפט אישר את הסדר הטיעון, הרשיע את הנאשמים בביצוע העבירות שיוחסו להם בכתב האישום המתוקן, והטיל על ניסים דומרני כאמור עונש של 23 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי, קנס בסך של 20,000 שקלים וחילוט כספים נוספים בסך של 35,000 שקלים.

על הנאשמים הנוספים בפרשה הוטלו עונשי עבודות שירות וקנסות, כל אחד לפי חלקו. במסגרת פרשה זו, הגישה הפרקליטות שלושה כתבי אישום נוספים נגד נאשמים שונים, כאשר המשותף לכולם הוא ביצוע עבירות סחיטה בכוח ואיומים כלפי הסוכן המשטרתי על רקע חובות כספיים. כל התיקים הסתיימו בעונשי מאסר בפועל שהוטלו על הנאשמים שיוחסו להם עבירות הסחיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully