וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בת 65 הוכשה על ידי נחש בשטח הסמוך לבנימינה - ומתה

22.10.2018 / 14:26

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לנג'ייה עלי גרבאן, תושבת ג'סר א-זרקא בת 65, טיפול רפואי בשטח, ופינו אותה לבית החולים הלל יפה בחדרה שם נקבע מותה. במאי מת תושב הגליל מהכשת נחש צפע

צלמים זמניים מורשים

נג'ייה עלי גרבאן בת ה-65 מתה היום (שני) מהכשת נחש בפרדס, בחלק הדרום מערבי של השטחים החקלאיים, הסובבים את בנימינה. לא הרחק מהבורג', בסמוך לתחנת הדלק דור-אלון. חובשים ופרמדיקים העניקו לה טיפול רפואי, כשהיא מחוסרת הכרה, ופינו אותה תוך פעולות החייאה לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם נקבע מותה של בת ה-65, תושבת ג'סר א-זרקא. כמאתיים איש השתתפו בהלוויתה שנערכה כמה שעות לאחר שנקבע מותה.

בחודש מאי השנה מת תושב ביר אל-מכסור שבגליל, לאחר שהוכש על ידי נחש צפע שגרם לקריסת מערכות גופו. הגבר פונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה במצב קשה מאוד כשהוא מורדם ומונשם וטופל בחדר הלם. הוא חובר למכונת הנשמה בניסיון להציל את חייו, אך הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו יומיים אחר כך.

הפרמדיקים של מד"א יואל לוינגר וגיא קרשובר סיפרו שהגיעו למקום סיפרו כי "כשהגענו ראינו גבר כבן 30 עם סימני הכשה בכף היד, הוא היה במצב של אי שקט ובהכרה מעורפלת. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ולא יציב. בני המשפחה הרגו את הנחש והביאו אותו לבית החולים".

עוד בוואלה! NEWS:
לא מכוון לירושלים: היעד האמיתי של הודעת ירדן על הסכם השלום
פיגוע דקירה בחברון: חייל נפצע קל במערת המכפלה; הדוקר נורה
בגיל 99, מת מפקד המבצע שגדע את חלומות היטלר לפתח גרעין

נחש צפע מצוי. גיא חיימוביץ, מערכת וואלה! NEWS
נחש צפע מצוי/מערכת וואלה! NEWS, גיא חיימוביץ
אישה הוכשה על ידי נחש ג'אסר אזרקא. ללא, מערכת וואלה! NEWS
הוכשה על ידי נחש בפרדס/מערכת וואלה! NEWS, ללא

ראש המועצה המקומית ג'סר א-זרקא השיח מוראד עמאש אמר לוואלה! NEWS כי "מדובר באישה מכובדת מאוד שגידלה את ילדיה ונכדיה ופרנסה את המשפחה .כל האנשים אוהבים אותה, מותה הטרגי גרם לעצב בליבי ובלב כל התושבים ג'סר א-זרקא".

חודש לפני כן הוכשה אישה בת 51 מרמת הגולן, וצעיר בן 22 מהגליל העליון. שניהם נפגעו באורח בינוני בשני אירועים שונים. האישה הוכשה ברגלה בעת טיול בטבע והצעיר הוכש בכף ידו בזמן עבודה. השניים טופלו במרכז הרפואי זיו שבצפת.

חובש במד"א ירון משיח, שנכח בזירת האירוע, סיפר: "הגעתי עם האמבולנס לתוך המטע. אישה כבת 60 שכבה בסמוך לעצים כשהיא מחוסרת הכרה במצב קריטי. ביצעתי במהירות בדיקות רפואיות ראשוניות והתחלתי לבצע פעולות החייאה יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום תוך שימוש בתרופות וכאשר מצבה אפשר זאת פינינו אותה תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים.

(עדכון ראשון 12:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully