וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עאישה נהרגה מפגיעת אבן ובשב"כ ביטלו את היתרי הכניסה של משפחתה

אחיה של עאישה א-ראבי גילו במחסום כי הם מנועים על ידי שב"כ להיכנס לישראל. בעקבות בדק בעלה ההיתר שלו וגילה כי בוטל מאותה הסיבה. "במקום שיעזרו לי אחרי המוות של אשתי להתקדם, סוגרים לי לא רק את הדלת, אלא גם את החלונות". שב"כ: "מניעת כניסתם הייתה זמנית, והוסרה"

צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

אחרי מותה של עאישה א-ראבי בסוף השבוע שעבר, בוטלו היתרי הכניסה של בני משפחתה לישראל בשל מניעת שב"כ. בעלה יעקוב סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי אחיה של עאישה הגיעו עם היתריהם בשבוע שעבר למחסום אייל שליד קלקיליה, אך שם נאמר להם כי הם מנועים על ידי שב"כ, ולא יוכלו להיכנס. בעקבות זאת, הלך גם הוא לבדוק את ההיתר שלו, שבתוקף עד דצמבר, אך גילה כי בוטל גם כן מאותה הסיבה.

א-ראבי אמר כי "הרסו לי את כל החיים. יש לי עבודה, אנשים שמחכים לי לסיים את העבודה בבתים שלהם ואני לא יכול להיכנס. הסתבכנו עוד יותר. במקום שיעזרו לי אחרי המוות של אשתי, יעזרו לי להתקדם בחיים, הם סוגרים את כל החלונות, לא רק את הדלת, גם את כל החלונות".

עוד בוואלה! NEWS:
ההחלטה הירדנית שמטרידה את ישראל: "אי אפשר לשנות סדרי עולם"
"לא יסלח על הבגידה": אזהרת יורש העצר הסעודי למערב
השרים אישרו: שלילת ביקורים למחבלים בבתי הכלא בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"הרסו לי את כל החיים". עאישה ויעקוב א-ראבי/מערכת וואלה, צילום מסך

א-ראבי נהרגה מפגיעת אבן בראשה. בעלה סיפר כי ייודו אבנים לעבר מכוניתם סמוך לצומת רחלים, בעת שהיו בדרכם מביתה של בתם בחברון לביתם בכפר בידיא. אחת האבנים חדרה לרכב ופגעה לדבריו בראשה. הוא סיפר כי לא ראה את מי שזרק את האבנים מאחר והיה לילה, אך שמע דיבורים בעברית. כיומיים לאחר מותה של א-ראבי, ניסה פלסטיני תושב הכפר בידיא לדקור חיילים בצומת גיתאי שבשומרון ונורה למוות.

במפלג לפשיעה לאומנית במחוז ש"י ובשב"כ ממשיכים בחקירת מותה והוטל על פרטיה צו איסור פרסום עד ל-14 בנובמבר. משב"כ נמסר בתגובה כי "מניעת כניסתם לישראל בוצעה באופן זמני והוסרה לאחר סיום הבדיקות הביטחוניות הנדרשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully