וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המתיחות: אזעקות שווא נשמעו בכמה יישובים בעוטף עזה

21.10.2018 / 16:56

מדובר צה"ל נמסר כי התרעת צבע אדום שנשמעה במועצה האזורית חוף אשקלון הייתה התרעת שווא. בצה"ל בודקים מה מקור התקלה. הפעלת המערכת באה לאחר סופ"ש בו ההפגנות בגבול הרצועה התקיימו במתכונת שקטה יחסית לאלו שבחודשים האחרונים

צילום: שי מכלוף, עריכה: איתי עמרם

אזעקות צבע אדום נשמעו היום (ראשון) בכמה יישובים במועצה האזורית חוף אשקלון. מדובר צה"ל נמסר כי מדובר באזעקות שווא, ובשלב זה נבדקות הנסיבות שהובילו להפעלת מערכת ההתרעה.

ההתרעות שהרעידו את היישובים היום באו לאחר שבצה"ל אמרו כי ההפגנות שהתקיימו בסוף השבוע האחרון בגבול הרצועה היו רגועות ביחס לאלו שנערכו בחודשים האחרונים. לדברי גורמים בצבא, בהפגנות השתתפו כ-10,000 פלסטינים שהתמקמו בעומק השטח ולא התקדמו אל הגדר.

לקריאה נוספת:
שריפות הוצתו בעוטף עזה; צה"ל תקף חולייה ששיגרה בלוני תבערה
צה"ל: ההפגנות בגבול - מהרגועות שהיו בחודשים האחרונים

הפגנות בגבול רצועת עזה - 19 אוקטובר 2018. שי מכלוף, מערכת וואלה!
רצועת עזה בסוף השבוע האחרון/מערכת וואלה!, שי מכלוף

בצה"ל אף ציינו כי חמאס ריסן את המפגינים והציב חמושים לפני הגדר כדי להרגיע את ההפגנות. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי תושבי הרצועה אף קיבלו הודעות המזהירות מפני התקרבות לגדר הגבול.

עם זאת, במהלך סוף השבוע נמשך שיגור בלוני התבערה לעבר שטח ישראל. אתמול הוצתו שתי שריפות ביערות בארי ושוקדה, וצוותי כיבוי שהגיעו לאזור פעלו להשגת שליטה באש. בשעות אחר הצהריים צה"ל תקף באמצעות כלי טיס חוליות משגרים שפעלו מדרום הרצועה ושיגרו בלוני תבערה לעבר היישובים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully