וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה ג'יימי? זוג הורים בארה"ב נרצח בביתו - ובתו הצעירה נעלמה

המשטרה בוויסקונסין מנהלת חיפושים נרחבים אחרי הנערה בת ה-13, שלא הייתה בבית שבו נורו למוות הוריה עם הגעת השוטרים. לפי ההשערה, היא נחטפה באיומים. "המטרה היא להחזיר אותה הביתה"

צילום: רויטרס ו-CNN, עריכה: שניר דבוש

המשטרה מחפשת נערה ממדינת ויסקונסין שבארצות הברית שהוריה נרצחו בבית המשפחה. הזוג, בני 56 ו-46, נמצאו ירויים בבית ביום שני בלילה ומאז לא נראתה בתם, ג'יימי קלוז בת ה-13. המשטרה סבורה כי היא ב"סכנה". לפי העדויות שבידיה, היא הייתה בבית בעת הרצח.

ביום שלישי אמר השריף של מחוז בארון, כריס פיצ'גרלד, אמר כי התקבלה שיחה מטלפון סלולרי שבה נשמעה מהומה ברקע, אבל אף אחד לא דיבר ישירות. עם זאת, ארבע דקות לאחר מכן, עם הגעת שוטרים לזירה, לא נמצאו כלי נשק או חשודים ולא היה סימן לג'יימי. המשטרה אמרה כי היא קיבלה עד כה 400 טיפים מהציבור כחלק ממבצע החיפושים אחרי הנערה. בהודעה נמסר כי היא נלקחה מביתה "על ידי גורם, או גורמים, ככל הנראה באמצעות אקדח".

עוד ידיעות מהעולם
מסע הרצח בבית ספר בקרים: "היורה רצה לנקום במורים"
העיתונאי הסעודי עונה בתוך הקונסוליה: "אצבעותיו נתלשו וראשו נערף"

ג'יימי קלוס, נערה ממדינת ויסקונסין, ארה"ב, שנעלמה אחרי רצח הוריה. אתר רשמי
משטרת מיאמי טענה כי ייתכן שנראתה בתחנת דלק בעיר. ג'יימי קלוז/אתר רשמי

לפי התיאור, גובהה של הנעדרת הוא כמטר וחצי ומשקלה 45 ק"ג, עיניה ירוקות ושיערה בלונדיני. סבה סיפר כי ג'יימי ואמה היו במסיבת יום הולדת משפחתית ביום ראשון, לפני רצח ההורים, בעוד שהאב היה בעבודה. לדבריו, לא היה שום דבר חריג באירוע, וג'יימי הייתה "שקטה כרגיל".

הרשויות המקומיות הבהירו כי החוקרים לא סבורים שהיא נמלטה והיא לא מוגדרת חשודה. "המטרה שלנו הוא להביא אותה הביתה", אמר השריף, שדחה את דבריה של משטרת מיאמי, שאמרה כי ייתכן שהנערה נצפתה בתחנת דלק בעיר, כ-2,700 ק"מ מביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully