וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובת "בוגד" וצלבי קרס: הושחתה מודעה לטקס זיכרון לרבין בכפ"ס

17.10.2018 / 16:04

אלמונים השחיתו את ההזמנה לטקס העירוני בעיר לציון יום השנה לרצח ראש הממשלה. העירייה הגישה תלונה במשטרה ופועלת להסרת השלט: "מגנים את המקרה, רואים בחומרה גילוי אלימות פיזית ומילולית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוגשה תלונה במשטרה. ההזמנה ליום הזיכרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלמונים חרטו הבוקר (רביעי) צלבי קרס וכתבו את כתובת "בוגד" על שלט המזמין לאירועי יום הזיכרון העירוניים לציון רצח ראש הממשלה יצחק רבין. המודעה שהושחתה מזמינה לטקס שיתקיים ביום ראשון בכפר סבא, ונתלתה על לוח מודעות עירוני מטעם תיכון רבין בעיר והעירייה.

האירוע התרחש ערב הטקס הממלכתי לציון הרצח, ימים ספורים לפני יום הזיכרון הרשמי ה-23 שחל ביום ראשון. בעיריית כפר סבא הגישו תלונה במשטרה בעקבות המקרה.


עוד וואלה! NEWS:
האם שהצילה את ילדיה בבאר שבע: "אין לי בית, לא נשאר לי כלום"
רוסיה: 18 הרוגים ועשרות פצועים במסע ירי בבית ספר בקרים
כינה את ח"כ זועבי "מחבלת" וסרב להתנצל: ועדת האתיקה נזפה בליברמן

עיריית כפר סבא. -, מערכת וואלה! NEWS
בניין עיריית כפר סבא/מערכת וואלה! NEWS, -

"כפר סבא היא עיר סובלנית ומכבדת", אמר בתגובה חבר המועצה, עילאי הרסגור-הנדין, המועמד לראשות העירייה. "תושבי כפר סבא סולדים מתופעות מכוערות כמו זו". עוד הוסיף כי "התעלמות מהבעיה תביא לעוד ועוד ביטויי שנאה. עלינו לעקור את התופעות הללו מהשורש ולהכניס באופן דחוף תכנית חינוכית להגברת הסובלנות, כיבוד האחר ופלורליזם".

בעיריית כפר סבא גינו את המקרה ופועלים להסרת המודעה. "מיד עם היוודע המקרה הוגשה תלונה במשטרה", מסרו בתגובה בעירייה. "אנחנו פועלים להסרתו של השלט. עיריית כפר סבא מגנה את המקרה ורואה בחומרה כל גילוי של אלימות פיזית ומילולית".

מזכ"ל מפלגת העבודה, עו"ד ערן חרמוני בתגובה להשחתת המודעה בכפר סבא: "זלזול וביזיון. השנאה התהומית הזו מקבילה להסתה הפרועה שקדמה לרצח הפוליטי של ראש ממשלת ישראל ב- 1995" עוד הוסיף חרמוני כי ''בתמיכת מנהיגי הימין, ממשיכים ערכים פסולים אלה לזהם את החברה הישראלית וללבות את שיח השנאה וההסתה, ההדרה והדה- לגיטימציה, כלפי כל מי שמחזיק בתפיסה אחרת."

עו"ד חרמוני התחייב להגיע לטקס הזיכרון בכפר סבא: "צר לי שפעילי כפר סבא בחרו לאמץ את דרך ההסתה הפסולה ולפגוע בכזו בוטות בזכרו של רבין. אני קורא לתושבי כפר סבא והסביבה להשמיע קולם, להצטרף אלי ולהגיע לאירוע הזיכרון בעיר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מועמד לראשות העיר כפר סבא, צביקה צרפתי. רמי זרינגר, מערכת וואלה! NEWS
ראש העיר כפר סבא, צביקה צרפתי/מערכת וואלה! NEWS, רמי זרינגר

חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין, שעבדה עם יצחק רבין במשרד ראש הממשלה ועסקה רבות בנושא ההסתה מסרה בתגובה כי:"23 שנים אחרי הרצח וההסתה כנגד יצחק רבין עודה נמשכת. אני מזדעזעת כל פעם מחדש שהישראלי לדוגמא שהיה רבין, ממש בכל רמ"ח איבריו, מוגדר כבוגד ואחרי כל כך הרבה שנים הוא מושא להסתה במקום למאמץ האדיר הנדרש מאיתנו להחלמה חברתית. אני מצפה מהמשטרה לפעול בנחישות על מנת למצוא את העבריינים ולמצות את הדין."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully