וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לבית המשפט: שופט עליון הותקף על ידי פלסטינים בבנימין

השופט דוד מינץ, תושב ההתנחלות דולב, היה בדרכו לבית המשפט בעת שרכב פלסטיני חסם את דרכו, ממנו ירדו שלושה חשודים שאוחזים בפטישים. כשהבחין בהם - החל בנסיעה ונמלט מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה

דוד מינץ בטקס השבעת שופטים בנוכחות נשיא המדינה בבית המשפט העליון, מרץ 2011. מגד גוזני
השופט דוד מינץ/מגד גוזני

שופט בית המשפט העליון דוד מינץ הותקף היום (שני) על ידי חשודים פלסטינים בכביש 463. מינץ, תושב ההתנחלות דולב שבאזור בנימין, היה בדרכו לבית המשפט בעת שרכב פלסטיני חסם את רכבו, וממנו ירדו שלושה חשודים שהתקדמו לעברו כשהם אוחזים בפטישים. כשהבחין בחשודים התחיל בנסיעה ונמלט מהמקום. הוא הגיע בשלום לדיונים שאליהם התעתד בבית המשפט. המשטרה פתחה בחקירה.

החודש נעצרו חמישה חשודים תושבי כפר חיזמא בעקבות דיווחים על גניבות מרכבים וניסיונות שוד בצירי התנועה הסובבים את הכפר שסמוך לפסגת זאב. מהחקירה עלה כי החשודים פעלו בדפוס התנהגותי חוזר בכל המקרים. על פי החשד, היו מתצפתים על הצירים ובעת שנוצר עומס תנועה ניצלו את ההזדמנות, קפצו על הרכב ובתוך דקות גנבו חפצים יקרי ערך ונמלטו מהמקום. מעצרם הוארך והיום יובאו החשודים לבית המשפט הצבאי בעופר לצורך הארכת מעצר נוספת.

עוד בוואלה! NEWS
8,000 ק"מ מירושלים: כשמושב החורף האמיתי יתחיל
שוטר טוב ושקט, אפס תלונות עבר: במח"ש חוקרים את הרצח בנתניה
גיוס, גיור ופונדקאות: מושב החורף ייפתח, והוא עשוי להיות הקצר ביותר

שרת המשפטים איילת שקד בכנס איפא"ק. צילום: אייפאק, מערכת וואלה!
"צריך להתמודד עם הטרור ביד קשה", איילת שקד/מערכת וואלה!, צילום: אייפאק

שרת המשפטים איילת שקד הגיבה לאירוע הטרור נגד השופט מינץ, זאת במסגרת כנס "מעריב" הבוקר, ואמרה כי: "האירוע של השופט מינץ יכול היה להיגמר אחרת, וזה ממחיש את פיגועי הטרור ביהודה ושומרון וצריך להתמודד עם כך ביד קשה".

יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם-רפאלי, הגיבה גם היא לנסיון התקיפה, וקראה לשר הביטחון ליברמן להשיב את הביטחון בכבישי יו"ש :"מארבי אבנים ובקבוקי תבערה הם חלק משגרת יומם של תושבי יהודה ושומרון. גם אני הותקפתי בעבר על ידי ערבים באבנים. שר הביטחון ליברמן חייב לפעול בנחישות נגד מידי האבנים ולהשיב את הביטחון בכבישי יהודה ושומרון."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully