וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: מתקפת הקנגורו חריגה כמעט הסתיימה במוות

זוג המאכיל חיות כיס בשל הבצורת הקשה בקווינסלנד הותקף על ידי קנגורו גדול בביתם, שנהדף רק בזכות תושיית הבן שתקף אותו באת. הוא נמלט לשיחים, והאישה, שסובלת מפציעות רבות, מקווה שהוא לא ייהרג. "אני אוהבת בעלי חיים"

לינדה סמית', תושבת אוסטרליה, עם קנגורו. אתר רשמי
התערבותה הצילה את חיי בעלה. סמית' עם קנגורו שבו טיפלה/אתר רשמי

מטפלת בחיות בר באוסטרליה סובלת מנקב בריאה אחרי שהיא ומשפחתה נאבקו בקנגורו שתקף את הבית שלהם במדינת קווינסלנד - כך דיווחו כלי תקשורת באוסטרליה. לינדה סמית', בת 64, ובעלה ג'ים, האכילו את חיות הכיס בשל הבצורת הקשה כשהקנגורו האפור, שגובהו היה 1.82 מטר, תקף את ג'ים. הזוג ובנם הדפו את התקיפה החריגה באמצעות מטאטא ואת, והקנגורו נמלט בטרם הגעת רשויות החירום.

האישה סיפרה מבית החולים שבו היא מאושפזת עם בעלה כי הם מאכילים מדי לילה כ-30 קנגרואים וולבי בשל הבצורת הקשה. "חשבתי שזה גולי גוש, אחד הקנגורואים שאני מגדלת. ג'ים היה על הקרקע והוא המשיך לתקוף אותו". לדבריה, היא החזיקה במטאטא, אך הקנגורו העיף אותו מידיה והחל לתקוף אותה גם. "אז הבן שלי הגיע ועזר לי כשהכה אותו בראש עם את", סיפרה.

היא סובלת גם מצלעות שבורות, שריטות ופגיעות פנימיות נוספות ועברה היום ניתוח. בעלה סובל מחתכים רבים ואילו בנה, בן 40, סובל מפציעות קלות. סמית', שמטפלת בבעלי חיים זה 15 שנה, מאז שמצאה גור קנגורו נטוש, אמרה: "אני לא רוצה שיצודו אותו ויהרגו אותו, אני אוהבת בעלי חיים".

סטיבן ג'ונס, בכיר בשירותי הרפואה של קווינסלנד, אמר כי תקיפה כה אכזרית "היא לא משהו שראיתי ב-30 שנותיי בשירות". הוא אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי לולא התערבה סמית' כדי לעזור לבעלה, "התוצאה הייתה עלולה להסתיים במוות".

עוד ידיעות מהעולם
הארכיבישוף האל סלבדורי שנרצח על ידי יחידות המוות הוכרז כקדוש
יריבו של פוטין שוחרר מהכלא - ולעג על מחדלי הריגול והחלל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully