וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבו של פוטין שוחרר מהכלא - ולעג על מחדלי הריגול והחלל

אחרי שתי תקופות מאסר רצופות של כ-50 ימים, יצא נבלני ממתקן הכליאה שלו בדרום מוסקבה והמשיך לתקוף את נשיא רוסיה וממשלו. "ראינו עדות נוספת לכך שהמשטר נמצא בנסיגה מוחלטת", אמר על חשיפת פרשות ריגול רוסיות וכישלון שיגר החללית

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

מנהיג האופוזיציה ברוסיה, אלכסיי נבלני, שוחרר היום (ראשון) מהכלא, שבו הוחזק במשך כ-50 יום בשל ארגון הפגנות נגד הקרמלין. זו הייתה תקופת המאסר השנייה שלו זה כמה חודשים. נבלני בן ה-42 יצא מהמתקן בדרום מוסקבה ונכנס לכלי רכב שהמתין לו.

"ביותר מ--50 הימים שבהם הייתי בכלא ראינו עדות נוספת לכך שהמשטרה הזה נמצא בנסיגה מוחלטת", אמר נבלני, שהתייחס לשורת הכישלונות האחרונה שיוחסה לסוכנות המודיעין הצבאית של רוסיה ולכישלון שיגור חללית לתחת החלל הבינלאומית ביום חמישי האחרון. "אם מישהו חושב שהמעצרים האלו יעצרו אותנו או יפחידו אותנו, אז זה לחלוטין לא המקרה", אמר.

מנהיג האופוזיציה של רוסיה אלכסיי נבלני יוצא ממתקן כליאה במוסקבה, 14 באוקטובר 2018. רויטרס
תומכיו חוששים כי הוא ייאסר לתקופה ארוכה. נבלני, היום/רויטרס

הרשויות הגבירו את מאבקן במבקר הבולט ביותר של הנשיא ולדימיר פוטין ברקע הצניחה החדה באחוזי התמיכה בו, בעיקר בשל הרפורמות הלא-פופולריות בפנסיות. הוא נכלא לראשונה ל-30 יום בחודש שעבר על ארגון הפגנה בתחילת השנה, אך נעצר מיד עם שחרורו ונכלא שוב על ארגון הפגנה אחרת, בזמן שהתקיימו בחירות מחוזיות שבהן רשמה מפלגת השלטון הפסדים נדירים.

תומכיו של נבלני, שלא הורשה להשתתף בבחירות לנשיאות במרץ בשל הרשעות פליליות - שאותן הוא מגדיר כפוליטיות - חוששים שהקרמלין ינסה לפתוח בהליך פלילי נגדו. במקרה כזה, הוא עלול להישלח לתקופת מאסר ממושכת.

ארגון אמנסטי אינטרנשיונל רואה בו אסיר מצפון ואומר כי הוא לא ביצע שום פשע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נשיא רוסיה פוטין בכנס בניו דלהי, 5 באוקטובר 2018. רויטרס
מפלגתו רשמה הפסדים בבחירות. פוטין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully